مدیر شبکه یك: جام‌جهانی تغییری در پخش سریال‌های رمضان ایجاد نمیكند

کدخبر: 899631

مهدی فرجی در مراسم آغاز ضبط سریال "كپی برابر اصل" همچنین در مورد سریال "معمای شاه" به كارگردانی محمدرضا ورزی گفت: این سریال قرار است حوالی ۲۸ مرداد امسال از شبکه یک سیما پخش شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهدی فرجی در حاشیه مراسم آغاز تصویربرداری سریال "كپی برابر اصل" كه صبح امروز انجام شد، گفت: بازیهای جام جهانی تا نیمه های ماه رمضان ادامه دارد اما در چند شبی كه پخش فوتبال داریم، سریالها با پخش فوتبال همزمان نخواهد بود و كنداكتور را بدین شكل تنظیم می‌كنیم. شاید تنها شبكه سه در این چند شب زمان پخش سریالش عقب یا جلوتر ببرد.

فرجی همچنین در مورد سریال "معمای شاه" به كارگردانی محمدرضا ورزی نیز گفت: این سریال قرار است حوالی 28 مرداد امسال از شبکه یک سیما پخش شود.

وی در ادامه یادآور شد: سریال "کپی برابر اصل" سیدجلال‌الدین دری محصول مشترکی شبکه یک و قوه قضاییه است که می‌تواند مردم را با قوانین ثبت و مسائل حقوقی کشور آشنا كند.

مدیر شبكه یك همچنین به برنامه افطار شبكه یك اشاره كرد و گفت: داریوش کاردان بعنوان مجری این ویژه برنامه، هم سابقه اجرا داشته و در حوزه ادبیات و معارف با اطلاعات و با تجربه است.

گفتنی است؛ مهدی فرجی همچنین از خبر "تاکید برخی شبکه‌ها بر منع حضور از بازیگران جوانی که جراحی زیبایی كرده‌اند"، اظهار بی‌اطلاعی كرد.

ارسال نظر: