رئیس دادگستری خراسان رضوی: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم رتبه نخست کشور را داریم

کدخبر: 900798

حجت‌الاسلام حسن شریعتی افزود: این رتبه حاصل ارزیابی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است/ میزان پرونده‌های جرایم در سال گذشته با کاهش دو درصدی نسبت به سال ۹۱ روبرو بوده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام شریعتی شب گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری این استان در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری مسئولان و آگاه‌سازی مردم می‌توان شاهد کاهش جرایم در خراسان رضوی بود. از اعضای شورای اداری استان می‌خواهیم در جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم حضور فعال‌تری داشته باشند.

اکبر نجاتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز گفت: بالغ بر هفت هزار دانشجوی استان در ترم گذشته تحصیلی معارف مربوط به دفاع مقدس را فرا گرفته‌اند. این معارف قطعا در مقابله با تهاجم دشمنان و ایمن‌سازی در این زمینه مؤثر است. 153 شهید گمنام در استان داریم که براین اساس در 15 نقطه شهر یادمان ایجاد کرده‌ایم اما متأسفانه به‌دلیل کم‌توجهی، در این نقاط هیچ کار خاصی صورت نگرفته است. از مدت‌ها قبل دبیرخانه دائمی ستاد هفته دفاع مقدس در مشهد تشکیل شده و باید از ظرفیت‌های این ستاد در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

جعفر دهنوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان رضوی در این جلسه اظهار داشت: این ستاد برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی را در حیطه فعالیت‌های خود دارد که تعویض سنگ‌های ایوان حرم امام موسی کاظم(ع) از برنامه‌های کوتاه‌مدت و همچنین احداث صحن امام رضا(ع) در باب‌المراد کاظمین از برنامه‌های بلندمدت ما است که امیدواریم با همیاری مردم و دستگاه‌های مختلف بتوانیم این اهداف و برنامه‌ها را هرچه سریع‌تر به ثمر برسانیم.

ارسال نظر: