تهیه‌کننده "ردکارپت": فیلم را با ۸۲۰ میلیون ساختیم آن هم با پول شخصی

کدخبر: 900825

احمدی به «نسیم»، گفت: با توجه به لوکیشن‌های خارجی که ما داشتیم این سرمایه ساخت، رقمی اندک است/ عنوان فیلم عوض نشده فقط مسئولان ارشاد خواستند معادل فارسی اثر یعنی "فرش قرمز" هم درج شود

احمد احمدی تهیه کننده فیلم "رد کارپت" درباره تغییر عنوان فیلم به "فرش قرمز" به خبرنگار «نسیم»، گفت: عنوان فیلم عوض نشده بلکه هم در تیتراژ و هم در پروانه نمایش همان "رد کارپت" آمده است. اما مسئولان ارشاد از ما خواستند که در کنار نام انگلیسی، معادل فارسی اثر هم بیاید و این شد که در بیلبوردها "فرش قرمز" هم ذکر شد.

وی درباره وضعیت فروش فیلمش در همین روزهای ابتدایی اکران افزود: تا اینجایکه همه چیز راضی کننده بوده است. در پنجشنبه هفته قبل 33 میلیون و در جمعه هم 42 میلیون فروش داشتیم که به نظرم راضی کننده بوده آن هم در شرایطی که جام جهانی هم به عنوان رقیبی برای سینمای این روزها مطرح است.

احمدی پیرامون شایعاتی که درباره هزینه تولید پایین این فیلم مطرح شده نیز به «نسیم»، گفت: ارقامی که می گویند بعضا شایعه است. هزینه تولید "رد کارپت" حدود 820 میلیون بوده است و کل این رقم نیز در بخش خصوصی تامین شده است. طبیعی است که با توجه به لوکیشنهای خارجی که ما داشتیم این رقمی اندک است آن هم نسبت به هزینه هایی که برای فیلمهای فاخر می شود.

ارسال نظر: