آیت الله ممدوحی: قوه قضائیه همچنان قاطع با فتنه‌گران برخورد کند

کدخبر: 901234

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: سران فتنه اقدام به براندازی کشور همسو با دشمنان کرده‌اند و قطعاً خواست مردم آزادی کسانی نیست که اقدام به براندازی کشور نموده‌اند

آیت الله محمدحسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: قوه قضاییه متکلف کار مردم است و باید آن چه را که مطابق درخواست مردم و رهبری و بر مبنای احکام اسلام و قوانین کشور است به انجام برساند.

وی با بیان این که خواست مردم و رهبری و قوانین کشور برخورد قاطع با فتنه گران است، گفت: قوه قضاییه نباید به یک سری صداهای غیر طبیعی و مصنوعی که از گوشه و اطراف بلند می شود و فاقد رشد و فهم است و از جاهایی دستور گرفته شده تا بیان شود، اهمیتی دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی رسانه های مغرض می خواهند وانمود کنند که آزادی سران فتنه خواست مردم است، تصریح کرد: سران فتنه اقدام به براندازی کشور همسو با دشمنان کرده اند و قطعاً خواست مردم آزادی کسانی نیست که اقدام به براندازی کشور نموده اند.

وی با تأکید بر این که برخی رسانه ها در دامن زدن به ادامه فتنه فتنه‌گران نقش جدی دارند، خاطرنشان کرد: باطل نباید ترویج شود و نباید تا کسی گفت سران فتنه را باید آزاد کنید برخی رسانه ها این حرف ها را تکرار کنند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به این که خواست مردم آزادی و رفع حصر از سران فتنه نیست، ابراز داشت: خواست مردم و رهبری این است که کسانی که در براندازی نظام دخالت تام کرده‌اند، حتماً به سزای اعمال خود برسند و قوه قضاییه مانند گذشته باید همچنان قاطع برخورد کند.

وی افزود: بسیاری از بزرگان کشور بارها گفته‌اند که چون تا کنون با این ها انعطاف و لطف زیادی شده است، این ها "پر رو" شده اند.

ارسال نظر: