اعضای شورای شهر تهران از خط ۳ مترو بازدید کردند

کدخبر: 903583

علیرضا دبیر: فاز اول نیمه شمالی خط سه مترو تا پایان سال به بهره‌برداری برسد/ دنیامالی: بیشترین شکایت شهروندان از شلوغی و نداشتن پله برقی در برخی از ایستگاه‌ها است/ مدیرعامل شرکت مترو: پله‌های برقی این خط سفارش داده شده‌ است

به گزارش «نسیم»، در این بازدید سه ساعته که درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران و تعدادی از کارشناسان و مهندسین مترو؛ نمایندگان مردم در شورای شهر تهران را همراهی می‌کردند؛ بر روند احداث ایستگاه‌ها و ریل‌گذاری در تونل‌های این بخش از مترو نظارت میدانی به عمل آمد .

علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر ضرورت احداث بخش شمالی خط ۳ مترو اظهار داشت:‌ به دلیل اولویت توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران؛ در بودجه سال ۹۳ اعتبار املاک مترو را جدا کردیم تا سرعت پیشرفت احداث مترو برای تملک املاک کاهش پیدا نکند .

احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران شورا نیز بر ضرورت سفارش به موقع پله برقی برای ایستگاه های مترو تاکید کرد و گفت: بیشترین شکایت شهروندان از شلوغی و نداشتن پله برقی در برخی از ایستگاه‌ها است. به همین دلیل ضروری است پله برقی‌ها به موقع سفارش داده شود .

درویش، مدیرعامل شرکت مترو از سفارش زودتر از موعد پله برقی‌ها برای ایستگاه های خط سه مترو خبر داد و گفت: این اولین بار است که به طور همزمان ریل گذاری و لاینینگ در تونل انجام می‌شود .

ارسال نظر: