نظری: برخی عناصر سیاسی هنوز دست دشمن را در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ندیده‌اند

کدخبر: 904560

دبیر تشکیلات جامعه‌ اسلامی‌ دانشجویان دانشگاه‌تهران در گفتگو با «نسیم» گفت: دشمن در فتنه ۷۸ با سوءاستفاده از احساسات دانشجویی به مقابله با نظام پرداخت

رضا نظری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: برنامه ریزی دشمن برای سرنگونی این انقلاب تازگی نداشته و از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد دسیسه های گوناگون آن بوده ایم. فقط در دوره های مختلف انقلاب اسلامی اشکال آن تغییرکرده است ؛ به طوری که گاهی با حمله نظامی، گاهی با ترور، گاهی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و هم اکنون نیز به طور خاص با تحریم اقتصادی سعی بر براندازی نظام داشته است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان این که متاسفانه بعضی در ادبیات سیاسی خود حتی کلمه دشمن را نیز بکار نمی برند و وجود آن را منکر می شوند، گفت: این که ما دشمن داشته باشیم امری طبیعی است زیرا اسلام داعیه عدالت و مبارزه با ظلم را دارد و ظالمان این را برنمی تابند و به دشمنی با ما بر می خیزند.

وی با تأکید بر این که این اسلام آمریکایی است که سر سازش با استکبار را دارد، افزود: اسلام به ما می گوید باید مراقب دشمن بود و او را خوب شناخت و نباید از شناسایی دشمن غفلت کرد بلکه باید مراقب غریبه هایی که خود را در لباس خودی جای می زنند نیز بود.

نظری با اشاره به این که دشمن در فتنه 78 با سوء استفاده از احساسات دانشجویی به مقابله با نظام پرداخت، در تبیین نقش دشمنان داخلی نظام در این وقایع گفت: طراحان داخلی با همکاری دشمن خارجی، 10 سال برنامه ریزی کردند تا بتوانند کشور را در اختیار آمریکا و دوستدارانش قرار دهند اما حضور مردم در 9 دی فتنه را خاموش کرد و مردم با دیگر ثابت کردند عاشق انقلاب و کشورند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به دخالت عناصر افراطی اصلاح طلب در فتنه 78، با بیان این که هرموقع صدای خوشحالی دشمن را شنیدیم باید از خود بپرسیم مگر چه کرده ایم که آن ها این چنین شادی می کنند، با طرح این سوال که" آیا اصلاح طلبان نمی بینند که شیطان بزرگ امریکا، هنوز از موسوی و کروبی حمایت می کند؟"، تصریح کرد: اصلاح طلبان برای داشتن حیات سیاسی باید مرزهای خود را با ضد انقلاب مشخص و از فتنه گران داخلی نیز اعلام برائت کنند.

وی با ابراز تأسف از این که برخی عناصر سیاسی دست دشمن را در فتنه 78 و 88 ندیدند در حالی که این موضوع برای مردم عادی نیز روشن بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی ها هنوز چشم به خارج دوخته اند و مشکل این است که بعضی دست های پنهان را نمی بینند و بر همین اساس باید برای جلوگیری از تکرار چنین فتنه هایی باید برای سیاسیون کلاس دشمن شناسی گذاشت.

ارسال نظر: