روزانه ۱۵۰۰ زائر روزه‌دار در امامزاده صالح(ع)، اطعام می‎شوند

کدخبر: 905276

مسئول فرهنگی اداره اوقاف وامورخیریه شمیران با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان، زائران امامزاده صالح(ع) را روزانه ۶۰ هزار نفر تشکیل می د‌هند، گفت: هرشب و در لحظه افطار ۱۵۰۰ زائر در این امامزاده اطعام می شوند

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام علیرضا زینعلی، مسئول فرهنگی اداره اوقاف وامورخیریه شمیران با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز حدود 800 هزار نفر زائر در امامزاده‌های واقع در منطقه شمیران حضور یافته‌‌اند، اظهار داشت: زائران امامزاده صالح(ع) را روزانه 60 هزار نفر تشکیل می‌دهد.
مسئول فرهنگی اداره اوقاف وامورخیریه شمیران با بیان اینکه هم‌اکنون جشن رمضان در بسیاری از امامزاده‌های منطقه شمیران در حال برپایی است، افزود: جشن رمضان در امامزاده صالح‌(ع) هر شب ماه مبارک رمضان‌ با حضور هنرمندان و سخنرانان برپا می‌شود که طی این مراسم مسابقاتی هم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس یکی از جوایز درنظر گرفته شده در مسابقات است،‌ بیان داشت:‌ در لحظه افطار و نماز مغرب و عشا بیش از 4000 زائر در امامزاده‌ صالح(ع) حضور دارند.
حجت‌الاسلام زینعلی در ادامه گفت: امامزاده قاسم گلاب دره، امامزاده صالح (ع)فرحزاد، امامزاده اسماعیل (ع)زرگنده، امامزاده اسماعیل (ع)چیذر، امامزاده علی‌اکبر (ع)چیذر، امامزاده قاضی‌الصابر(ع)،‌ امامزاده مصیب(ع)،‌ امامزاده ابوطالب(ع) و امامزاده سید والی(ع) از جمله امامزاده‌هایی است که در منطقه شمیران قرار دارد.
وی درباره ویژه برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، ادامه داد: قرائت مجلسی قرآن، سخنرانی، قرائت جوشن کبیر، مراسم بر سرگرفتن قرآن کریم و در برخی امامزاده‌ها اطعام سحری از جمله ویژه برنامه‌های شب‌های قدر است.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف شمیران خاطرنشان کرد: هرشب حدود 1500 زائر امام زاده صالح (ع) میهمان افطاری در این امامزاده هستند
ارسال نظر: