برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای کاروان اعزامی به اینچئون تدارک دیده شده است

کدخبر: 906111

مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مطلب، از تشکیل کمیته کاری بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خبر داد

به گزارش «نسیم»، عبدالحمید احمدی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان گفت: در نظر داریم پیش از اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی، چند برنامه فرهنگی را برای اعضای این کاروان، داشته باشیم که پیش بینی می کنیم این برنامه ها مرداد و شهریور ماه برگزار شود.
معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : یک سری فعالیت های فرهنگی، هم اکنون در حال برگزاری است و تعدادی دیگر را در دل بازی ها انجام خواهیم داد ضمن این که این فرصت را داریم که در زمان برگزاری بازی ها و به ویژه در دهکده بازی ها برنامه هایی را اجرایی کنیم .
وی برگزاری مراسم بدرقه خوب و تاثیر گذار را موجب ارتقاء روحیه کاروان اعزامی به بازی های آسیایی دانست و گفت : امیدواریم در این خصوص بتوانیم برنامه های اثر گذاری را داشته باشیم .
عبدالحمید احمدی با مهم خواندن نقش رسانه ها گفت:در این بخش دو کار را دنبال خواهیم کرد، یکی ایجاد روحیه امید و همدلی بین مردم و کاروان اعزامی و دیگری بهره گیری از ظرفیت خبری خبرنگاران است. هدفمان این است تا با برگزاری جلسات توجیهی از ظرفیت حرفه ای همکاران رسانه ای در جریان بازی های آسیایی بیشتر استفاده کنیم.
وی در خصوص شعار کاروان اعزامی ایران به بازی های اینچئون افزود : تکلیف این موضوع را به زودی مشخص خواهیم کرد .
ارسال نظر: