پخش سریال "کیفر" از ۲۵ تیر از شبکه دو آغاز می‌شود

کدخبر: 906369

این مجموعه به تهیه و کارگردانی حسین تبریزی برای پخش در شب‌های قدر تولید شده و از چهارشنبه، ۲۵ تیر ساعت ۲۱:۳۰ در شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود/ عدالت‌طلبی موضوع محوری این مینی سریال خواهد بود

به گزارش «نسیم»، "کیفر" کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست که در 7 قسمت 40 دقیقه ای با محوریت عدالت طلبی و تاثیر آن بر زندگی افراد در حال تولید است.

این مینی سریال به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می گردد . در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزهای دینی بر آن فائق می آیند اما... .

فیلمنامه «کیفر» به قلم حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته شده از بازیگران آن می توان به کامبیز دیر باز، امیر دژاکام، فریبا کوثری و فریبا متخصص، تیرداد کیایی، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد، حمید شریف زاده، با حضور علی سلیمانی و محسن افشانی اشاره کرد.

داوود شیرعلی مجری طرح ، رضا شیخی مدیر تصویربرداری، احمد اردلان مدیر صدابردار ی، محمدرضا قومی طراح گریم، بهاره امینی طراح صحنه و لباس ، خیرا.. تقیانی پور بازیگردان، امیر سلیم خانی برنامه ریز ، امیر فارقی دستیار اول کارگردان ، سمیه شهرابی منشی صحنه، نادر محمدی جانشین تولید و همایون نوذر عکاس از دیگر عوامل این مینی سریال مناسبتی هستند.

مجموعه تلویزیونی «کیفر» که برای شبهای قدر ماه مبارک رمضان در حال تولید است، هر شب از ساعت 21 و 30 دقیقه روی آنتن تلویزیونی می رود و بازپخش آن ساعت 2 بامداد و 14 روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر: