آیت‌الله ایمانی: رمز موفقیت در همه مسائل ایستادگی است

کدخبر: 906734

نماینده ولی ‌فقیه در فارس در جمع فرماندهان ارشد نظامی و مدیران استانی گفت: نمازهای جماعت مساجد سمن‌های کوچکی است/ باید پیوندهای اجتماعی را محکم کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله اسدالله ایمانی شب گذشته در این مراسم با تاکید بر اینکه حیات جامعه اسلامی به مرابطه است؛ بیان کرد:باید به عنوان یک جامعه در هم‌تنیده دیگران را هم در حال مقاومت نگه داریم که این کار کسانی است که ردای مسئولیت را به دوش گرفته‌اند.‌ باید هم خودمان بایستیم و هم دیگران را ایستاده نگه داریم که همه با هم بایستند و الا جامعه اسلامی شکست میخورد.

نماینده ولی ‌فقیه در فارس با بیان اینکه افراد و جامعه باید مصابره کنند؛ گفت: با عمل، رفتار٬ موضع و حرف باید به مصابره و مرابطه عمل کنیم تا جامعه ما فعال و پویا شود که این کار سختی است که پیامبر را پیر کرد.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه با بیان اینکه این فرصت را چقدر برای نگهداری جامعه در خط استفاده کردید؛ تاکید کرد: جامعه‌ای اهل نجات است که بیشتر بتواند بماند.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه باید پیوندهای اجتماعی را محکم کنیم؛ اظهار کرد: جامعه‌شناسان سمن‌ها را رهاورد غرب برای قوی‌کردن انسجام درونی جامعه معرفی می‌کنند در حالی‌که در جامعه اسلامی سمن‌های مختلفی برای تحقق مرابطه مرسوم بوده است. نمازهای جماعت مساجد سمن‌های کوچکی است که در دنیای اسلام روزی چندباز تکرار می‌شود.

ارسال نظر: