شایعاتی درباره تغییر سرپرست دانشگاه خوارزمی وجود دارد

کدخبر: 908024

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: شایعاتی مبنی بر تغییر سرپرست این دانشگاه وجود دارد، اما تاکنون این موضوع به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است/ تمام بدهی‌‌های دانشگاه صفر شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمدعلی سبحان‌اللهی در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه اظهار داشت: شایعاتی مبنی بر تغییر سرپرست دانشگاه خوارزمی وجود دارد، اما تاکنون این موضوع به صورت رسمی از سوی وزارت علوم به ما ابلاغ نشده است و تا زمانی هم که به عنوان سرپرست این دانشگاه هستم، به وظایف خود عمل می‌کنم .

وی در ادامه تصریح کرد: بحث‌هایی میان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی، به دانشگاه مربوط نمی‌شود و من به عنوان سرپرست دانشگاه سرخود را پایین انداخته ام و مانند سابق کار می‌کنم و تا این لحظه کوتاهی در کارهایم نداشته‌ام .

* راه‌اندازی تشکل صنفی اساتید در دانشگاه خوارزمی

سرپرست دانشگاه خوارزمی از راه‌اندازی تشکل صنفی اساتید در این دانشگاه خبر داد و گفت: این تشکل برای اولین بار است که در این دانشگاه شکل گرفته و مورد استقبال اساتید نیز قرار گرفته است .

سبحان‌اللهی افزود: مجوز فعالیت تشکل صنفی اساتید دانشگاه خوارزمی صادر شده است و امیدواریم این تشکل به صورت جدی فعالیت‌های خود را دنبال کند .

* بدهی‌های دانشگاه خوارزمی صفر شده است/ مرمت ساختمان تاریخی دانشگاه با همکاری شهرداری

وی در ادامه از پرداخت تمام بدهی‌های دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: 1.3 میلیارد تومان بدهی دانشگاه مربوط به قبوض، پنج میلیارد تومان مربوط به حقوق اساتید حق‌التدریس و 1.7 میلیارد تومان مربوط به حقوق کارمندان بوده است که همه آنها صفر شده است.

سرپرست دانشگاه خوارزمی از مرمت ساختمان تاریخی این دانشگاه با همکاری شهرداری تهران خبر داد و افزود: مطالعات مرمت و بازسازی ساختمان تاریخی این دانشگاه آغاز شده و مرمت این بنا به زودی آغاز می‌شود .

سبحان‌اللهی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی دانشگاه که طی سال‌های گذشته غیرفعال شده بود، به صورت مجدد فعال می‌شوند و طی چند ماه آینده پروژه عمرانی سایت کرج این دانشگاه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی همچنین از ساخت پرو‍ژه ساختمان دانشکده روانشناسی دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: ساخت ساختمان‌های دانشکده های فنی و مهندسی و شیمی نیز در شرف انتخاب پیمانکار است .

سرپرست دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه سال 93 به عنوان سال تعمیر و نگهداری دانشگاه خوارزمی انتخاب شده است، گفت: امسال بودجه پنج میلیارد تومانی برای تعمیر و نگهداری خوابگاه ها و فضای آموزشی دانشگاه اختصاص داده شده است .

سبحان‌اللهی از خرید ساختمان جدید برای این دانشگاه در خیابان خاقانی خبرداد و گفت: پردیس بین‌الملل تهران دانشگاه، در ساختمان جدیدی که برای دانشگاه خریداری شده است مستقر خواهد شد .

* شورای راهبردی دانشگاه شکل گرفته است

وی تصریح کرد: شورای راهبردی دانشگاه شکل گرفته است و قرار است برنامه راهبردی دانشگاه نیز در این شورا تدوین شود .

سرپرست دانشگاه خوارزمی بیان داشت: مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه نیز راه‌اندازی شده است و در این مرکز عملکرد و فعالیت های دانشگاه در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

سبحان‌اللهی در ادامه گفت: در گذشته فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مختص تعدادی از دانشجویان بود و این امر موجب شده بود تا دانشجویان از محافل خارج از دانشگاه سردرآورند که از ابتدای مسئولیتم در این دانشگاه در حوزه فرهنگی برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته تا برنامه‌های فرهنگی و فوق‌برنامه برای تمام دانشجویان باشد.

ارسال نظر: