حوادث خراسان رضوی

کدخبر: 908302

طی ۲۴ ساعت گذشته کشف محموله لوازم آرایشی قاچاق، دستگیری سوداگران مرگ در پوشش آژانس، کشف ۱۴۲ تن خرمای احتکار شده، دستگیری یک تبعه خارجی فروشنده دلارهای تقلبی و متلاشی شدن یک باند سرقت‌ مهمترین عناوین حوادث اتفاق افتاده در این استان بوده‌اند

به گزارش «نسیم»، مهمترین حوادث استان طی این مدت به شرح زیر است:

-یک باند فروش لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق در مشهد متلاشی شد. از این باند که در پی شکایت تعدادی از مردم و با ردزنی‌های پلیس شناسایی و کشف شد بیش از 15 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 85 میلیون تومان کشف شده است.

-اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان سرخس شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در قالب خودروی آژانس و با سوار کردن مسافران صوری اقدام به جابجایی مواد مخدر می‌کردند توسط ماموران هنگ مرزی سرخس دستگیر شده‌اند و مقادیری مواد مخدر نیز از این افراد کشف و ضبط شده است.

-شش نفر که اقدام به احتکار حجم زیادی خرما برای فروش با قیمت بالا در ایام ماه رمضان کرده بودند توسط پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی خراسان رضوی دستگیر شدند. این افراد که با استفاده از سردخانه بیش از 142 تن خرما را احتکار کرده بودند در حالی دستگیر شدند که بخشی از این اقلام به دلیل ماندگاری زیاد فاسد شده و قابل استفاده نبود.

-یک تبعه خارجی عرب زبان به جرم فروش دلار تقلبی در مشهد دستگیر شد. این فرد که تبعه یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است با فروش زیر قیمت دلارها خریداران را فریب می‌داد. وی در بازجویی‌ها به تکرار این کار طی چند ماه گذشته اعتراف کرده است.

ارسال نظر: