دو آتش‌سوزی همزمان در بخش سیمکان جهرم باغ‌های مرکبات را سوزاند

کدخبر: 910462

بخشدار سیمکان در گفتگو با «نسیم» افزود: ۵.۵ هکتار از باغات مرکبات روستای اسفل و شهر دوزه در آتش سوخت/ در مجموع خسارت آتش‌سوزی‌های این بخش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برآورده شده است

عبدالعظیم خانی در این گفتگو بیان کرد: آتش‌سوزی شب گذشته در شهر دوزه رخ داد که با توجه به شدت آن و خطر سرایت به منازل در اسرع وقت کنترل شد. اطفاء این آتش‌سوزی از ساعت 10 شب تا 2 بامداد به طول انجامید. بر اثر این حادثه، نیم هکتار از باغ‌های مرکبات و درختان ثمری در آتش سوخت و 50 میلیون تومان خسارت در بر داشت.

بخشدار سیمکان جهرم از آتش‌سوزی درختان در شرق روستای اسفل همزمان با حادثه شهر دوزه خبر داد و گفت: در این آتش‌سوزی پنج هکتار از باغات این روستا سوخت و 300 میلیون تومان خسارت داد.

خانی با بیان اینکه کار خاموش‌کردن آتش‌سوزی روستای اسفل که با شعله‌های سنگین همراه بود، تا ساعت 4 صبح امروز ادامه داشت، از تلاش‌های مردم و شورا و دهیاری این روستا و همچنین شهرداری دوزه و آتش‌نشانی جهرم در خاموش‌سازی آتش و جلوگیری از نفوذ آن به منازل، تشکر کرد.در آتش‌سوزی هفته گذشته در روستای آرجویه نیز ۴۰ هکتار از اراضی این روستا دچار آتش‌سوزی شد.

ارسال نظر: