حجت‌الاسلام پناهیان: صهیونیسم میوه اصلی لیبرال دموکراسی است

کدخبر: 912291

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اسرائیل با این اقدامات، خود و تمدن غرب را رسوا کرد/ اگر با وجود مظلومیت مردم فلسطین نتوانیم مشکلات جهان اسلام را حل کنیم از بی لیاقتی خودمان است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علیرضا پناهیان در جریان افتتاحیه دوره تشکبلاتی خط امام(ره) در حرم رضوی گفت: آنقدر شرایط در جریان تاریخ آشکار شده که ماموریت‌ها و وظایف ما نیز تغییر کرده است، مثلا آن چیزهایی که در اویل انقلاب دفاع کردن از آن ممکن نبود اکنون چنان واضح شده‌ که دیگر نیازی به دفاع ندارند، اکنون خیلی با دوران غربت متفاوت هستیم.

پناهیان ادامه داد: بر اساس آیات و روایات فتنه‌های آخر الزمان مایه رسوایی کفر است، فتنه 88 فتنه‌ای بود که می‌گفتند تا ده‌ها سال نمی‌توان از زیر بار آن خارج شد اما الان می‌بینیم که حتی خوب شد که این اتفاق افتاد چرا که منجر شد نفاق در جامعه شناسایی شود. اتفاقاتی که امروز در غزه به وقوع می‌پیوندد نیز از همین دست است، همه جهان امروز از شما مردم ایران انقلابی‌تر شده‌ و از مردم غزه دفاع می‌کند، این یک موهبت الهی است، اگر با مظلومتی مردم فلسطین نتوانیم مشکلات جهان اسلام را حل کنیم از بی لیاقتی خودمان است.

الان به وضوح می‌بینیم پایه‌های ولایت چه قدر در منطقه استوار شده، در زمان جنگ و آغازین روزهای انقلاب یک درصد هم احتمال این پیروزی‌ها را نمی‌دادیم.

ارسال نظر: