رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: ایمان موسوی به فدراسیون آمد

کدخبر: 915824

محمدزاده در گفتگو با «نسیم» افزود: وی اظهارات خود را در مورد پرونده قلعه‌نویی ارائه کرد اما مهدی رحمتی هنوز به کمیته نیامده تا گزارش‌های پرونده تکمیل شود/ خیلی زود رای‌مان را اعلام می‌کنیم تا متخلفان مجازات شوند

با اینکه نزدیک به دو هفته از مصاحبه جنجالی جواد نکونام در مورد امیر قلعه‌نویی گذشته، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هنوز رای این پرونده را صادر نکرده است. محمدزاده، رئیس این کمیته به «نسیم» می‌گوید برای اعلام رای منتظر صحبت‌های مهدی رحمتی است: منتظر هستیم رحمتی به کمیته اخلاق بیاید و شواهدش را اعلام کند. البته شاید نامه ما به دست او نرسیده ولی هرطور شده در هفته آینده او را پیدا می‌کنیم تا شواهدش را ارائه دهد. البته ایمان موسوی به کمیته اخلاق آمد و هرچه لازم بود به صورت مکتوب ارائه داد. با این حال من هنوز مستندات او را ندیده‌ام ولی بزودی همه مسائل را بررسی می‌کنیم.

او در مورد اعلام رای کمیته اخلاق هم گفت: ما خودمان هم دوست داریم خیلی زود رای را اعلام کنیم و همین کار را هم می‌کنیم. دوست نداریم در فوتبال ایران شاهد جنجال باشیم و مطمئن باشید هرچه زودتر پرونده مربوط به امیرقلعه‌نویی را جمع می‌کنیم و با متخلفان آن برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر:
  • سالار

    اعضای کمیته اخلاق از زدن یکی به میخ یکی به نعل دست بردارد