سی و یکمین اجلاس رؤسای مناطق آموزش و پرورش اول تا سوم شهریورماه برگزار می‌شود

کدخبر: 916557

رئیس ستاد برگزاری اجلاس رؤسای مناطق آموزش و پرورش، با اعلام این خبر گفت: بررسی مشکلات اجرای شتابزده "سند تحول بنیادین آموزش و پرورش" در مناطق، از محورهای این اجلاس خواهد بود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری زنجانی معاون حقوقی وزیر و رئیس ستاد سی و یکمین اجلاس رؤسای مناطق آموزش و پرورش کشور در نشست خبری اعلام برنامه‌های این اجلاس اظهار داشت: سی و یکمین اجلاس رؤسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش کشور، یکم تا سوم شهریورماه در سالن همایش‌های رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود .

وی با اشاره به تعیین 22 کارگروه در این اجلاس افزود: در هرکارگروه 34 نفر از روسای مناطق آموزش و پرورش حضور دارند و هر کارگروه نیز توسط یک معاون وزیر پوشش داده می‌شود و بین سه تا شش ساعت نیز زمان برای هر کارگروه پیش‌بینی شده است .

ناصری زنجانی همچنین درباره بودجه این اجلاس گفت: امسال سقف بودجه برای برگزاری اجلاس را 600 میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم که برای برگزاری اجلاس هزار نفری رقمی نیست؛ ما در این دوره سعی می‌کنیم، برای اداره منابع مالی صرفه‌جویی کنیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال دبیرخانه اجلاس فعال نگه‌داشته می‌شود، اظهار داشت: بنا داریم مصوبات اجلاس را دسته‌بندی کنیم و به تدریج به شورای معاونین آموزش و پرورش ببریم تا در آن شورا تصویب و بعدها مورد استفاده قرار بگیرد .

وی درباره مهمانان این اجلاس گفت: 758 رئیس منطقه، 13 مدیر عشایری و به تعداد استان‌ها نیز مدیر آموزش و پرورش استثنایی به این اجلاس دعوت شده‌اند که از تعداد کل روسا تنها 10 نفر خانم هستند؛ در مجموع در طول این سه روز میزبان هزار نفر در اجلاس هستیم .

ناصری ادامه داد: رئیس‌جمهور میهمان مراسم افتتاحیه و وزرای اطلاعات و امور خارجه نیز میهمانان ویژه این اجلاس سه روزه خواهند بود.

رئیس ستاد برگزاری اجلاس رؤسای مناطق آموزش و پرورش کشور، در ادامه با بیان این مطلب که "تحول در آموزش و پرورش؛ بر مدار تدبیر و امید" به عنوان شعار شعار امسال اجلاس روسای آموزش و پرورش انتخاب شده است، گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مشکلاتی که اجرای شتابزده آن در برخی مناطق ایجاد کرده، از مواردی است که در این اجلاس بررسی می‌شود.

ارسال نظر: