وزیر بهداشت: خودپسندی‌ها و خودبزرگ‌بینی‌ها در کشور مانع پیشرفت است

کدخبر: 918493

هاشمی افزود: کمبودها را به‌تدریج و با توجه به منابع مالی رفع می‌کنیم/ دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که بدهی ما در بخش سلامت هشت هزار میلیارد ریال بوده است

به گزارش «نسیم»، سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع مردم خلخال افزود: پسندیده نیست در جمهوری اسلامی ایران جوانان جویای کار مدت‌ها دنبال فرصت شغلی باشند با اینکه مردم برای ارتزاق و هزینه‌های درمانی خود بعد از 35 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد در تنگنا قرار گیرند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خواسته‌های مردم خلخال در خصوص رفع مشکلات و ایجاد بستر توسعه، منطقی و به حق است اما باید در نظر داشته باشیم دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که میلیاردها ریال کسری اعتبار داشته‌ایم و بدهی ما در بخش بهداشت و درمان هشت هزار میلیارد بوده است که با طرح‌ها و اقداماتی که در حال انجام است وضعیت رو به بهبود است .

هاشمی با اشاره به مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل گفت: کمبودها را به تدریج و با توجه به منابع مالی و در سایه وحدت و همدلی رفع می‌کنیم.

هشمی افزود: خودپسندی‌ها و خودبزرگ‌بینی‌ها در کشور مانع پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور کشور را پیش برد.

ارسال نظر: