پلیس با مشاوران املاک متخلف که منازل مسکونی را یک روزه اجاره می‌دهند، برخورد می‌کند

کدخبر: 918817

رئیس پلیس اماکن ناجا گفت: ابتدا اتحادیه مشاوران املاک با واحد صنفی متخلف برخورد می‌کند و در صورت عدم تمکین، نیروی انتظامی وارد عمل می‌شود/ اجاره منزل باید در چارچوب قانونی انجام گیرد

سرهنگ خلیل هلالی در گفتگو با «نسیم»، در مورد اجاره منازل مسکونی به صورت یک روزه و مبله و اینکه آیا این موضوع تخلف به شمار می‌رود و نیروی انتظامی چه اقداماتی می‌تواند در برخورد با متخلفان داشته باشد، اظهار داشت: خرید، فروش و رهن و اجاره حتما باید از طریق واحدصنفی مربوطه انجام گیرد و غیر از این تخلف به شمار می‌رود .

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک بازرس دارد و در صورت اطلاع بازرسان از عدم رعایت ضوابط صنفی با متخلفان برخورد می‌کند ولی در صورتی که متخلفان تمکین به رعایت قانون نکنند، نیروی انتظامی وارد عمل شده و اقدامات لازم جهت برخورد با واحد صنفی متخلف را انجام می‌دهد .

رئیس پلیس اماکن ناجا اجاره منازل مسکونی به صورت یک روزه که در دفتر مشاوران املاک ثبت نشود را خلاف قانون دانست و گفت: این موضوع علاوه بر فرار از مالیات، تخلفات گسترده‌ای را به همراه دارد .

سرهنگ هلالی با اشاره به اینکه احتمالا پشت پرده اجاره املاک به صورت مبله و یک روزه به ویژه در تهران، موسسات غیر قانونی قرار دارد، خاطر نشان کرد: اینگونه اجاره‌ها باید در چارچوب قانونی انجام گیرد و پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

ارسال نظر: