جشنواره فیلم یاس از "نادر مقدس" تجلیل می‌کند

کدخبر: 920281

اجرای مراسم اختتامیه دومین "جشنواره فیلم یاس" را که پنجشنبه، ۶ شهریورماه در آمل برگزار می‌شود محمدرضا شهیدی‌فر بر عهده دارد/ جشنواره ساعت ۱۷ با اهدای جوایز به برترین‌ها و تقدیر از نادر مقدس پایان می‌یابد

به گزارش «نسیم»، جواد رمضانی مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های ویدیوئی یاس گفت: اجرای مراسم اختتامیه پنجشنبه ساعت 17 بعد از ظهر که در سالن اریکه آمل برگزار می‌شود، محمدرضا شهیدی‌فر بر عهده خواهد داشت و تجلیل ویژه از نادر مقدس؛ کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس، اهدای جوایز در 3 بخش بین‌الملل، رویش و خاطره یاس‌ها و همچنین اجرای موسیقی زنده بخش‌هایی از این مراسم خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش ما از پیش از آغاز جشنواه بر این بود که بتوانیم در ایام برگزاری جشنواره، به گونه‌ای میزبان هنرمندان و صاحبان آثار باشیم که همزمان با اکران فیلم‌هایشان در آمل و تهران حضور داشته باشند.

رمضانی در ادامه از حضور بیش از 400 هنرمند در این دوره از جشنواره در شهر آمل خبر داد و گفت: امسال و در این دوره از جشنواره، میزبان بالغ بر 400 هنرمند بودیم که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با استانداری برنامه‌های تفریحی نیز برای آنان تدارک دیده شده است که بازدید از کشتی میرزا کوچک‌خان در بندر نوشهر و همچنین گشت‌و‌گذار با تله‌کابین نمک‌آبرود از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

مدیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی یاس با اشاره به پوشش زنده برنامه‌های این دوره از جشنواره از شبکه‌های تلویزیونی، افزود: طبق هماهنگی‌های ایجاد شده با واحد صدا و سیما مرکز تهران و مازندران در ایام جشنواره، برنامه‌های تلویزیونی ویژه پخش می‌شود که بر اساس آن دو برنامه زنده از شبکه «شما» و شبکه استانی مازندران؛ «طبرستان» ساعت 11 و 20 پخش می‌شود. همچنین شبکه یک سیما هرروز بعد از خبر ساعت 19 برنامه‌ای ویژه برای جشنواره اختصاص داده است.

رمضانی ادامه داد: همانگونه که برنامه افتتاحیه به طور زنده از شبکه شما پخش شد، پخش مراسم اختتامیه را نیز به طور همزمان از شبکه استانی مازندران خواهیم داشت.

ارسال نظر: