فرخ نعمتی در "یتیمخانه ایران" ابوالقاسم طالبی بازی می‌کند

کدخبر: 921860

این بازیگر به «نسیم»، گفت: این کارگردان برای "یتیمخانه ایران" پیشنهاد همکاری داد؛ من فیلمنامه را خواندم و موافقتم را برای ایفای نقش پزشک این پروژه اعلام کردم حالا منتظرم ببینم کار چه زمانی شروع می‌شود

فرخ نعمتی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم»، گفت: اخیرا در یک تله فیلم با عنوان "زمانی برای یادآوری" ایفای نقش کرده ام. داستان تلفیلم درباره سه دختر جوان است که گرفتاریهای در فضای مجازی پیدا میکنند. من نیز در این اثر در نقش پدر یکی از این دختران ایفای نقش کرده ام.

*"زمانی برای یادآوری" خیلی خوب معضل جوانان روزگار ما را بازگو میکند

نعمتی ادامه داد: فضای داستانی "زمانی برای یادآوری" خیلی خوب معضل اصلی جوانان روزگار ما که درگیری بیش از حد در اینترنت و فضاهای مجازی است را بازگو میکند و فکر میکنم به نوبه خودم نقشم را در فیلم درست و در خدمت مفهوم کلی اثر انجام داده ام.

فرخ نعمتی درباره آخرین کم کاری سال اخیرش در سینما نیز گفت: آخرین کار سینمایی ام "بشارت به شهروند هزاره سوم" بود و بعدش هم درگیری در دو کار تئاتری باعث شد که علیرغم وجود پیشنهادات سینمایی نتوانم در فیلمی ایفای نقش کنم. بعدش هم که درگیر سریال "فاخته" شدم و عملا فصل سینمایی 92 را از دست دادم.

* خوشحالم می بینم کارهای سینمایی رونق گرفته است

وی افزود: با این حال خوشحالم که می بینم در ماههای اخیر کارهای سینمایی رونق گرفته و برای فیلمهای سینمایی پیشنهادات خوبی به ما ارائه میشود اما این را هم یادتان باشد که گاهی اوقات تبی درگرفته و خیلی زود هم فروکش میکند. میترسم این ارائه پیشنهادات فراوان ناشی از همین تب باشد.

*منتظرم ببینم فیلم ابوالقاطم طالبی کی شروع می‌شود

فرخ نعمتی درباره پیشنهادات کاری که به خودش ارائه شده است اظهار داشت: مدتها قبل ابوالقاسم طالبی برای "یتیمخانه ایران" به من پیشنهاد همکاری داده بود. من نیز فیلمنامه را خوانده بودم و موافقتم را برای ایفای نقش پزشک یتیمخانه اعلام کرده بودم. حالا منتظرم ببینم کار چه زمانی شروع میشود.

نعمتی با اشاره به اینکه برای سریال تازه شهرام شاه حسینی هم به کار دعوت شده است، گفت: شاه حسینی برای سریال "همه چیز آنجاست" از من دعوت کرد و در حال بررسی پیشنهاد هستم تا ببینم اگر با فیلم طالبی تقارن پیدا نمیکند در آن ایفای نقش کنم.

گفته می‌شود فیلمبرداری تازه‌ترین پروژه ابوالقاسم طالبی یکماه دیگر آغاز می‌شود. این فیلم تاریخی به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان قرار است از حضور جمعی از بازیگرانی ایرانی و خارجی از کشور انگلیس و روسیه استفاده کند.

ارسال نظر: