میزگرد جرایم سرقت در برنامه "با اجازه" شبکه سه برپا می‌شود

کدخبر: 922629

تهیه‌کننده این برنامه به «نسیم»، گفت: سرهنگ خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و دکترسنجاقی، خواهر یکی از قربانیان سرقت از میهمانان "با اجازه" سه‌شنبه، ۱۱ شهریور هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کاهش جرایم سرقت در برنامه زنده "با اجازه" فردا، 11 شهریورماه ساعت 11:40 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

سرهنگ پاسدار محسن خان چرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، رحیم مطهر نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان و دکتر شهلا سنجاقی خواهر یکی از قربانیان سرقت از میهمانان برنامه با اجازه در روز سه شنبه 11 شهریورماه هستند.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه با بیان این مطلب به «نسیم»، گفت: کاهش جرایم سرقت و جرایمی از این دست با پیشگیری و توانمندسازی زندانیان میسر می شود که دوباره دست به سرقت نزنند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11:40 از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر: