"سفر بخیر" را از دو شهر جدید ببینید

کدخبر: 922816

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به «نسیم»، گفت: "سفر بخیر" را امشب، ۱۱ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به میان مردم سنندج خواهیم برد و و فردا، چهارشنبه نیز میهمان مردم کرمانشاه خواهیم بود؛ هر شب از برخی رانندگان خاص تقدیر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، برنامه تلویزیونی "سفر بخیر" به به تهیه کنندگی ایوب جمشیدی، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در ایام تعطیل و پرتردد جاده های کشور برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده ها و طرح نکات آموزشی و هشدار دهنده به مردم روی آنتن می‌رود.

در برنامه "سفربخیر" سه شنبه 11 شهریور ماه سرهنگ قادرزاده رئیس پلیس راهور استان کردستان وسرهنگ نادری رئیس پلیس راه استان و دو راننده برتر درون شهری و برون شهری این استان حضور دارند که از این دو راننده تقدیر خواهد شد.

چهارشنبه 12 شهریورماه جناب سرهنگ غلامرضا امیدی رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه و سرهنگ مرادی رئیس پلیس راه استان و دو راننده برتر درون شهری و برون شهری این استان میهمانان این برنامه هستند که از این دو راننده نیز تقدیر می‌شود.

در برنامه سفربخیر میهمانان حاضر در برنامه برای سفری امن و بی خطر هموطنان مواردی را به مخاطبان این برنامه گوشزد می کنند.

این برنامه استثنا در شهریور ماه و به علت حجم زیاد مسافرتهای برون شهری درهفته دو بار با اجرای شاهین جمشیدی از شبکه سه سیما پخش می شود.

گفتنی است "سفر بخیر" در سری جدید خود با رویکردی اجتماعی تر معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر: