برنامه ۱۱ ساله "سلامت باشید" سراغ سوژه‌ای تازه رفت

کدخبر: 923544

تهیه‌کننده این برنامه به «نسیم»، گفت: از سال ۸۲ تاکنون روی آنتن شبکه سه، در تکاپوی بهبود سلامت خانواده‌ها هستیم و هر هفته روی موضوعی تازه دست می‌گذاریم؛ هفته آینده نیز تحلیل موضوعاتی مانند تغذیه و وسواس در دستور کار ماست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، برنامه "سلامت باشید" کاری از گروه دانش شبکه سه سیماست که هر هفته به موضوعات خاص پزشکی و بهداشتی می پردازد.

تهیه کننده این برنامه به «نسیم»، گفت: در راستای ارتقا سطح سلامت خانواده ها و با توجه به موضوعاتی که از طرف مخاطبین مطرح می شود "برنامه سلامت باشید "در هفته آینده به موضوعاتی مانند بی نظمی های ضربان قلب، تغذیه شیر خواران ، تغذیه در بیماران کلیوی ،وسواس و ترس در کودکان و درما نهای غیر جراحی کمردرد می پردازد.

کارشناسان این برنامه به ترتیب دکتر میر لوحی (متخصص قلب و عروق)، دکتر سیاری (فوق تخصص گوارش و کبد)، دکتر ایمانی (متخصص تغذیه) و دکتر حافظی (متخصص طب فیزیکی و توانبخشی) میباشند.

"سلامت باشید" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به تهیه کنندگی دکتر مجید حسینی زاد که از سال 82 تاکنون هر روز بجز پنج شنبه وجمعه ها ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اجرای این برنامه به عهده معصومه پارسا مهر، فرشید فهیم و حبیب میدانچی است.

ارسال نظر: