علیرضا خمسه درباره اهانت در فضای هنر با برنامه "با اجازه" به گفتگو می‌نشیند

کدخبر: 925245

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به «نسیم»، گفت: گاهی در برخی برنامه‌ها یا فیلم‌ها عبارات یا حرکاتی توسط بازیگران صورت می‌گیرد که باعث بی احترامی به قشری خاص می‌شود؛ برنامه فردا به این موضوع می‌‍پردازد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، موضوع برنامه زنده "با اجازه" ادب و اهانت در فضای هنر و رسانه است که روز سه شنبه 18 شهریورماه به آن پرداخته خواهد شد.

سعید قطبی زاده منتقد سینما، علیرضا خمسه بازیگر طنز و فاطمه امیری دادیار اجرای احکام از میهمانان این برنامه در روز سه شنبه 18 شهریورماه هستند.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه به «نسیم»، گفت: در این برنامه سعی خواهد شد با توجه به حضور میهمانان حوزه سینما و تلویزیون به این موضوع پرداخته شود که آیا در فضای طنز باید بی ادبی شود تا مخاطب بخندد و از آن لذت ببرد یا مولفه های دیگر باید باشد تا برنامه ای مورد استقبال قرار بگیرد. گهگاه در برخی از برنامه های تلویزیون یا برخی از فیلمهای خصوصا طنز عبارات یا حرکاتی از سوی بازیگران صورت می گیرد که باعث بی احترامی به قشری خاص می شود که این قضیه با روح هنر تضاد دارد.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را واکاوی میکند.

این برنامه در 56 قسمت 50 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود .

این برنامه هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 11:40 از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر: