"با اجازه" به روایت قاتل نجات‌یافته پرداخت

کدخبر: 926175

برنامه امروز "با اجازه" ماجرای پایین کشیده شدن قاتلی از پای چوبه‌دار را برای بینندگان خود روایت کرد؛ محمدرضا جوانی صبح امروز، ۱۹ شهرویر برای اجرای حکم اعدام حاضر شد که با بخشش اولیای دم مورد بخشش قرار گرفت

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمدرضا جوانی که صبح امروز- چهارشنبه 19 شهریورماه- برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار حاضر شده بود، با بخشش اولیای دم بخشیده شد.

خانواده قاتل چهارشنبه 15 مرداد ماه با حضور در برنامه "بااجازه" که موضوع نزاع های خیابانی را بررسی می کرد، درباره پرونده محمدرضا فرزندشان صحبت کردند. دو هفته بعد یکی از وابستگان مقتول به نمایندگی از والدین او که حاضر به شرکت در برنامه نبودند، با آمدن روی خط ارتباط تلفنی برنامه از عدم تصمیم شان بر بخشش و تمایل به اعدام قاتل گفتند.

این پرونده تا صبح امروز بدون نتیجه باقی ماند تا این که خانواده صدرارحامی با گذشتن از خون فرزندشان و بخشیدن دیه آن به محمدرضا جان دوباره بخشیدند و برنامه امروز "بااجازه" نیز به گفتگوی تلفنی با والدین مقتول و قاتل رها شده از چوبه دار اختصاص یافت. غلامرضا صدرارحامی پدر مقتول در گفتگو با حسین کلهر مجری برنامه گفت: این پرونده حدود 4 سال و دو ماه است که جریان دارد. صبح به دلمان افتاد که قاتل را ببخشیم و همسرم اکنون از این تصمیم بسیار خوشحال است.

وی در ادامه از هدیه ی سفر به کربلا توسط فردی که بعد از بخشش با وی تماس گرفته است، خبر داد و درباره علت تصمیم گیری بر بخشش دیه فرزند خود گفت: ما بخشش را برای رضای خدا انجام دادیم و به جوانی محمدرضا رحم کردیم. امیدوارم بعد از این جوان موفق و سر به راهی باشد.

پورتیمور مادر قاتل نیز در تماس تلفنی با برنامه بیان داشت: از بزرگواری خانواده مقتول تعجب کردم و تا عمر دارم مدیون آن ها خواهم بود. چنین گذشتی را هرکسی نمی‌تواند داشته باشد. آنها به محمدرضا جان دوباره بخشیدند و من وقتی بعد از این بخشش با فرزندم صحبت کردم در اولین جمله تولد دوباره اش را به او تبریک گفتم.

برنامه تلویزیونی "بااجازه" به تهیه کنندگی الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11:40 روی آنتن می رود.

ارسال نظر: