"فردا روز دیگری است" را از دریچه تصویر ببینید

کدخبر: 926726

تهیه‎کننده این فیلم تلویزیونی به «نسیم»، گفت: روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کنیم و بازی شهرام عبدلی تمام شده/ با توجه به حضور بازیگرانی مثل کیکاووس یاکیده، امیدوارم کار خوبی با قصه‌ای خانوادگی آماده شود + عکس‌ها

علی سوادکوهی، تهیه‌کننده فیلم درحال ساخت "فردا روز دیگری است" به «نسیم»، گفت: تقریبا در روزهای پایانی تصویربرداری هستیم و همزمان نیز تدوین انجام می‌شود. بیش از 70 درصد از فیلم ضبط شده است.

وی افزود: طی چند روز گذشته در لوکیشینی در تهران پارس برخی بازیگران مثل "کیکاوس یاکیده" بازیگر اصلی فیلم جلوی دوربین رفت و بازی بقیه مثل الیزابت امینی بعنوان نقش همسر او دیگران ادامه دارد. البته بخشهای مربوط به بازی شهرام عبدلی طی چند روز گذشته تمام شد.

سوادکوهی همچنین تأکید دارد: قصه ما به زندگی یک پزشک می‌پردازد که قصه‌ای خانوادگی است و برخلاف برخی خبرها ربطی به مافیای دارو ندارد.

تهیه‌کننده فیلم محمدرضا زهتابی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به حضور بازیگرانی مثل آقای یاکیده امیدوارم کار خوبی از آب دربیاید. تیم فنی خوبی هم پشت دوربین داشتیم.

در خلاصه "فردا روز دیگری است" که برای پخش از شبکه یک سیما تولید می‌شود، آمده: دکنر نوذر بقایی متخصص قلب و پزشک نمونه‌ای است که زندگیش خالی از شور زندگی است و از بیمار تنها قلبش را می‌بینند و به فکر بیماران کم بضاعت هم نیست. اما با رسیدن فردی بیمار به درکی نو از معنای خانواده و فرزند و پزشک می‌رسد.

گفتنی است، کیکاووس یاکیده(پزشک)، الیزابت امینی(همسر)، صدرالدین حجازی(پدر دکتر) در کنار شهرام عبدلی، بهزاد رحیم خانی، شایان یزدان شناس و... تیم بازیگران "فردا روز دیگری است" را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر: