رئیس کل دادگستری فارس: وضعیت موجود استان قانع‌کننده نیست

کدخبر: 926970

القاصی‌ مهر افزود: با برخورد شدید کیفری با جرائم خشن در شیراز دیگر شاهد سرقت‌های سازمان‌یافته نیستیم/ با دستورالعمل جدید، رؤسا و دادستان‌های حوزه قضایی استان به طور شخصی پرونده‌های مهم را پیگیری کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی القاصی‌ مهر در دیدار با فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه با همکاری، تلاش و زحمات مجموعه انتظامی و رؤسای پلیس‌های تخصصی شاهد امنیت نسبی در فارس هستیم، گفت: پاسخگویی به نیاز در خور شأن مردم در بحث امنیت مردم در سایه همدلی، همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه میسر می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سه سال گذشته از ناحیه دادستانی گفت: با برخورد شدید کیفری صورت گرفته با جرائم خشن در شیراز دیگر شاهد سرقت‌های سازمان یافته نیستیم.

رئیس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه وضعیت موجود استان قانع‌کننده نیست و نباید از وضع موجود راضی شد، عنوان کرد: نیاز است مسیر رسیدن به نقطه مطلوب را فراهم کنیم؛ دستگاه قضایی در برخورد با سرقت و مواد مخدر برخورد جدی و قاطعی داشته و بیشترین سخت‌گیری را در نظر گرفته است به گونه‌ای که بیشترین زندانی در زندان‌های استان به این چنین جرائم اختصاص دارد.

القاصی‌ مهر با بیان اینکه نگاه ما در حفظ امنیت این است که با برخوردهای قاطع و سنگین بتوانیم پیشگیری کیفری را محقق سازیم، گفت: در استان مسئله امنیتی خاصی وجود ندارد اما نیاز است دستگاه قضایی و انتظامی استان باندهای شرارت و زورگیری را در کمترین زمان دستگیر و به مجازات برسانند.

وی تصریح کرد: تدوین دستورالعمل و نظام‌مند کردن امور در برخورد با جرائم مهم در دستور کار قراردارد و لازم است که رؤسا و دادستان‌های حوزه قضائی استان به طور شخصی پرونده‌های مهم را پیگیری کنند.

ارسال نظر: