مجله "۳۷ درجه" در شبکه سه ورق می‌خورد

کدخبر: 927594

"۳۷ درجه" با محوریت سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها به زودی روی آنتن شبکه سه قرار می‎گیرد؛ این برنامه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با ساختاری متفاوت نسبت به سایر برنامه‌های سلامت، راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها را تشریح می‌کند

به گزارش «نسیم»، علی مهرگان تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر، گفت: " 37 درجه" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیماست که در قالب 26 قسمت 45 دقیقه ای ، با ساختاری متفاوت و نو آورانه نسبت به سایر برنامه های پزشکی و سلامت ، راههای پیشگیری از بیماری های گوناگون را به زبانی ساده بیان و تشریح می کند.

وی افزود: نام این برنامه از این جهت 37 درجه انتخاب شده که دمای طبیعی بدن 37 درجه می باشد، این برنامه به دنبال درمان نیست بلکه به دنبال ارائه راهکار هایی جهت پیشگیری و اطلاع رسانی در حیطه بهداشتی و سلامتی است.

از آنجا که ارتقا وضعیت عدالت در سلامت از طریق ارائه عادلانه خدمات سلامت انجام می شود، لذا 37 درجه در کنار مباحث روز پزشکی به چگونگی اختصاص منابع مالی به بخش سلامت بر اساس پوشش همگانی نیز می پردازد.

تهیه کننده 37 درجه درخصوص موضوعات این برنامه گفت : اقدامات زیبایی ،استفاده از مکمل های دارویی ، سبد غذایی مفید ، نقش سلامت محیط زیست و آب و هوا ،سلامت زنان در سه دوره قبل از بارداری ،حین بارداری و زایمان و همچنین سلامت سالمندان از موضوعاتی است که به صورت مبسوط و مشروح در "37 درجه" به آن پرداخته می شود.

گفتنی است این برنامه توسط گروه تحقیق و اتاق فکر شامل پزشکان متخصص ، کارشناسان تغذیه ، روان شناسان و جامعه شناسان همراهی می شود .اجرای برنامه به عهده حبیب میدانچی می باشد.

ارسال نظر: