وزیر کشور: هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد

کدخبر: 927768

رحمانی فضلی در نشست شورای اجتماعی وزارت کشور افزود: برای طرح مسایل اجتماعی در مجلس، یک ساعت وقت گرفته‌ایم/ پیش‌نویس قانون سمن‌ها در حال تهیه و ارسال به مجلس است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رحمانی فضلی تاکید کرد: در مورد موضوعاتی از جمله وفاق اجتماعی، رضایتمندی و آسیب شناسی اجتماعی بررسی شد و طرحی در رابطه آنها به ما ارایه شد. قرار شد که پیش نویسی هم در این زمینه و در مورد موضوعات اجتماعی تدوین شود.

وی ادامه داد: وزارت کشور حضور فعالی در تدوین برنامه ششم توسعه در فصل اجتماعی خواهد داشت و برای همدستی موضوعات مشترک با تمام دستگاههای اجرایی هماهنگ هستیم.

وزیر کشور ادامه داد: از مجلس تقاضا کرده ایم که یک ساعت در صحن علنی مجلس بروم و در مورد مسایل اجتماعی صحبت کنم در صحن دولت هم دو ساعت موصوعات مختلف اجتماعی مطرح شد و رییس جمهور هم بر اهمیت این مسایل تاکید کردند.جمع بندی وزرا هم این بود که موضوعات اجتماعی باید با محوریت فعالیت های وزارت کشور باشد و برنامه ها در وزارت کشور تصویب و بعد به مجلس ارسال شود.

فضلی خاطرنشان کرد: امیدواریم برای مباحث اجتماعی جایگاه مناسبی را در قالب برنامه و بودجه سالانه به مردم ارایه دهیم. سمن ها پایه و مبنای مردم است و پیش نویس قانون سمن ها در حال تهیه و ارسال به مجلس است.

رحمانی فضلی در خصوص فعالیت نیروهای انصار و اینکه این افراد کارت شناسایی ندارند، گفت:ما قبلا هم اعلام کرده ایم که هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد و متولی این مسایل تنها وزارت کشور است.

ارسال نظر: