شبکه سه قاچاق مواد مخدر را بررسی می‌کند

کدخبر: 927869

تهیه‌کننده برنامه زنده "با اجازه" به «نسیم»، گفت: فردا، سه‌شنبه در میزگردی با حضور کارشناسان به قاچاق مواد مخدر می‌پردازیم؛ خریدار سابق مواد مخدر میهمان ما خواهد بود

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به «نسیم»، گفت: فاطمه امیری قاضی دادگستری، سردار علیرضا اکبر شاهی مدیر کل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر و احسان جلیلیان خریدار سابق مواد مخدر و رهایی یافته از اعتیاد از میهمانان "با اجازه" در روز سه شنبه 25 شهریورماه است.

الله بهبودی افزود: قاچاق مواد مخدر یکی از پرسودترین درآمدهاست که با توجه به سود حاصل از آن بالطبع تشکیلات بزرگ و پیچیده ای شکل می گیرد که دولتها می بایست هزینه های زیادی را برای مقابله با آنان اختصاص دهند و در این بین انسانها هدف چنین باندهایی می شوند که در این برنامه سعی می شود موضوع را بررسی کنیم.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را واکاوی میکند. این برنامه در 56 قسمت 50 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند و توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

این برنامه هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 11:40 از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر: