سروش صحت ۳۰ قسمت از سریال "شمعدونی" را پشت سر گذاشت

کدخبر: 928210

مدیر تولید این سریال اعلام کرد؛ روند تولید تاکنون مناسب پیش رفته؛ نگارش همزمان با تصویربرداری ادامه دارد و فیلمنامه تا قسمت ۳۱ نوشته شده و تدوین نیز تا قسمت ۳۰ کامل شده است/ همه بازیگران مقابل دوربین هستند

به گزارش «نسیم»، رضا کریمی مدیر تولید مجموعه تلویزیونی"شمعدونی" از آخرین وضعیت پیشبرد این سریال 50 قسمتی خبر داد.

رضا کریمی مدیر تولید مجموعه تلویزیونی "شمعدونی" درباره شرایط تولید این سریال توضیح داد: تاکنون در بیش از 18 لوکیشن ضبط سریال انجام شده است که از جمله آن ها می توان به بیمارستان، بانک، پنج رستوران مختلف، املاک، آژانس کرایه اتومبیل، سوپرمارکت، باشگاه ورزشی و دو خانه که به کاراکتر های مهمان پروژه مربوط می شود، اشاره کرد. ضمن این که یک خانه اصلی هم که به طور پیوسته در اختیار گروه برای ضبط سکانس‌های شخصیت های اصلی وجود دارد.

وی درباره کیفیت پیشبرد این سریال افزود: به نظرم روند تولید تاکنون مناسب و تقریبا نزدیک به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش رفته است. ضمن این که دو هفته ای کار برای استراحت و نوشتن ادامه فیلمنامه متوقف بود.

کریمی با اشاره به نگارش همزمان سریال با تصویربرداری آن بیان داشت: فیلمنامه سریال نیز دقیقا مطابق با تصویربرداری توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته می شود. متن کار در حال حاضر تا قسمت 31 نوشته شده است و تدوین نیز به همین ترتیب تا قسمت 30 کامل شده است. این روزها نیز سکانس های مربوط به خانه عطا ضبط می شود و تقریبا همه بازیگران مقابل دوربین حضور دارند.

"شمعدونی" کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت که در 50 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در زمستان 93 تولید می شود.

ارسال نظر: