جهانگیرزاده: اظهارات شرمن مسیر مذاکرات را از ریل اصلی خود خارج می‌کند

کدخبر: 928776

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: تا مادامی که تحریم‌ها یکجا برداشته نشود مذاکرات به نتیجه خاصی نمی‌رسد/ برگزاری مذاکرات هسته‌ای در سطح سران کشورها، یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است

جواد جهانگیرزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با «نسیم» با اشاره به اظهارات اخیر وندی شرمن در مورد پرونده هسته‌ای ایران اظهار داشت: با این حرف‌ها مسیر مذاکرات از ریل اصلی خود خارج می‌شود و نتیجه دادن مذاکرات را با ابهام روبه‌رو می‌سازد.

وی همچنین با اشاره به گمانه‎‌زنی برخی رسانه‌ها بر افزایش سطح مذاکرات به سطح سران افزود: تا زمانی که این کارشکنی آمریکائی‌ها وجود دارد افزایش سطح مذاکرات به رسیدن نتیجه کمکی نمی‌کند و بعید می‌دانم رئیس‌جمهور هرگز تیر آخر را فدای این بازی رسانه‌ای بکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: طرح موضوع بازدید از سایت‌های نظامی، دخالت آشکار در امور داخلی کشور است و همانطور که آقای ظریف گفتند ما هرگز این اجازه را نخواهیم داد که کسی به تمامیت عرضی کشور و امور داخلی ما تجاوز کند. غرب این را بداند توسعه و کشاندن مذاکرات به مسائل حاشیه‌ای به سود هیچکس نیست و رسیدن به نتیجه نهایی را سخت می‌کند.

جهانگیرزاده برداشتن تحریم‌ها را مقدمه خوبی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و نهایی این مذاکرات دانست و اذعان کرد: تا مادامی که این تحریم‌ها به صورت یکجا و کلی برداشته نشود بعید می‌دانم مذاکرات به نتیجه خاصی برسد و اگر این تحریم‌ها همینطور ادامه یابد سیمای تیم مذاکره‌کننده ما برای همیشه خندان نخواهد بود.

ارسال نظر: