مخاطبان سیمای بوسنیایی پای سریال " پنجره" شبکه سحر می‌نشینند

کدخبر: 929270

"پنجره" به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی برای پخش از شبکه سحر زیرنویس شده و در جدول پخش هفته جاری قرار گرفت؛ این مجموعه به مشکلات و مسائلی که پیش روی افراد نابغه و خانواده‌های آنها قرار دارد می‌پردازد

به گزارش «نسیم»، مجموعه های تلویزیونی از جمله برنامه هایی است که مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند. سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر نیز در راستای اهمیت به خواست و سلیقه مخاطبان، مجموعه تلویزیونی «پنجره» را برای پخش از کانال 1 این شبکه آماده کرده است.

سریال «پنجره» به سرپرستی کبری ملیحی برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه سحر زیرنویس شده است و در جدول پخش هفته جاری قرار گرفته است.

النا انگیزی ترجمه متون این مجموعه را برعهده داشته و آناهید همپارتیان ویراستاری آن را انجام داده است.همچنین اپراتور زیرنویس سریال «پنجره» کبری ملیحی بوده است.

مجموعه تلویزیونی «پنجره» که به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی علی صادق شیرازی برای شبکه تهران تولید شده است، به مشکلات و مسائلی که پیش روی افراد نابغه و خانواده‌های آنها قرار دارد می‌پردازد و داستان اصلی آن درباره یک نابغه ریاضی است. پویا جوان نخبه و المپیادی است که به علت مسایل خانوادگی دچار مشکل می‌شود، وی در این میان با تاثیر از شخصیت‌های اطراف خود و با کمک خانواده، معلم پرورشی مدرسه و همکلاسی‌های خود در مسیر رسیدن به نقطه اوج المپیاد جهانی با مسائل تلخ و شیرین بسیاری مواجه می‌گردد.

عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، سمانه پاکدل، شهنام شهابی، محسن افشانی، مهدی امینی خواه، جمشید شاه‌محمدی، حسین مهری و ... بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «پنجره» در گروه ترجمه و زبانگردانی سیمای بوسنیایی شبکه برونمرزی سحر در 32 قسمت 45 دقیقه ای زیرنویس شده و هر روز ساعت 13:00 به وقت تهران، از آنتن این شبکه برای علاقمندان به سریال های ایرانی در بوسنی و هرزگووین و منطقه بالکان به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر: