" انقلاب اسلامی سیاست منهای دین را به چالش کشیده است"

کدخبر: 929952

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: روحانیون در طول تاریخ نقطه کانونی دفاع از مکتب، مذهب و دفاع از استقلال و آزادی کشور بوده‌اند/ طلاب و روحانیون امتداد راه بزرگانی چون شیخ عباس قمی را طی می‌کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام احمد مروی در مراسم معارفه رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس گفت: روحانیون در طول تاریخ نقطه کانونی دفاع از مکتب، مذهب و دفاع از استقلال و آزادی کشور بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی شیعه با بحرانی روبرو شده عالمان راستین توانسته‌اند آن بحران را حل کنند، بیان کرد: آغاز غیبت کبری یکی از آن بحران‌ها بوده که شدیدترین بحران را در پی داشته است.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه همه برکاتی که علما داشته‌اند به برکت ایمان و تقوا بوده، عنوان کرد: طلاب و روحانیون امتداد راه بزرگانی چون شیخ عباس قمی را طی می‌کنند. امروز آنچه مستکبرین را به چالش کشیده است انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی سیاست منهای دین را به چالش کشیده است.

حجت‌الاسلام رصاف با حکمی از سوی آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس با حفظ مسئولیت معاونت روحانیت و حوزه‌های علمیه این نهاد، عهده‌دار مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس شد. پیش از این حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری این مسئولیت را برعهده داشت که با حکم مقام معظم رهبری به مسئولیت تولیت و ریاست هیأت امنای آستان سیدعلاءالدین حسین(ع) منصوب شد.

ارسال نظر: