سرلشگر رحیم صفوی و علی شمخانی امشب در تلویزیون از دفاع مقدس می‌گویند

کدخبر: 930055

"شناسنامه" ویژه هفته دفاع مقدس ساعت ۲۳ امشب، یکشنبه به گفتگو با رحیم صفوی می‌پردازد/ برنامه زنده "سطرهای ناخوانده" شبکه یک شامل روایت جنگ تحمیلی از زبان فرماندهان نیز میزبان علی شمخانی است

به گزارش «نسیم»، برنامه "شناسنامه" که در هفته دفاع مقدس هر شب روی آنتن شبکه سه می‌رود امشب، یکشنبه ساعت 23 به گفتگو با سرلشگر رحیم صفوی درباره سالهای دفاع مقدس می‌پردازد.

همچنین شبکه یک سیما در قالب مجموعه "سطرهای ناخوانده" با موضوع بیان ناگفته های 8 سال جنگ از زبان سرداران دفاع مقدس میزبان علی شمخانی خواهد بود.

در اولین قسمت مجموعه 7 قسمتی "سطرهای ناخوانده" که امشب بصورت زنده ( ساعت 23:15 ) از شبکه یک پخش می شود علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی حضور دارد.

اجتناب ناپذیر بودن جنگ با عراق و بررسی چرایی جنگ 8 ساله سئوالاتی است که در برنامه امشب از علی شمخانی پرسیده می شود.

نحوه مدیریت جنگ در ماههای ابتدایی، آغاز بازپس گیری سرزمین های اشغالی تا فتح خرمشهر، لزوم ادامه و مدیریت جنگ بعد از فتح خرمشهر و موج دوم عملیات های موفق و روند پایان جنگ از منظر نظامی، دیپلماسی جنگ و روند پایان جنگ از منظر نظامی سیاسی موضوعاتی هستند که هرشب با حضور یکی از سرداران جنگ به آنها پاسخ داده می شود.

علاوه بر سردار شمخانی،هر شب یکی از شخصیت های تاثیرگذار در جنگ از جمله سردار رشید، علی ا کبر ولایتی ،امیرمفید، امیرقویدل و محسن رضایی در برنامه حضور دارند و درباره سئوالات و ناگفته های جنگ صحبت می کنند.

گفتنی است مجموعه زنده "سطرهای ناخوانده" در گروه حماسه و دفاع شبکه یک و به تهیه کنندگی علی بنان ساخته شده است.

ارسال نظر: