مرکز قرآنی سازمان بسیج دانشجویی به حضور فتنه‌گران در معاونت قرآنی ارشاد، اعتراض کرد

کدخبر: 931854

رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با «نسیم»: متاسفانه عمکلرد حجت‌الاسلام حشمتی در سطح معاونت وزارت ارشاد نبوده است/ معاونت قرآنی، از حاشیه‌سازی پرهیز کند

رحیم قربانی، رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب داود دشتبانی، عضو فعال فتنه به عنوان مسئول حوزه معاونت، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اظهار داشت: ما پس از اطلاع از این اقدام و حضور برخی عناصر مساله دار در معاونت قرآنی وزارت ارشاد، طی نامه ای مکتوب به حجت الاسلام حشمتی تذکر داده و گلایه خود را از این روند اعلام کردیم.

وی در ادامه افزود: ایجاد معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آرزوهای دیرینه جامعه قرآنی کشور بوده که برای تشکیل آن از طرق مختلف، فعالیت و تلاش صورت پذیرفت تا در نهایت قریب 2 سال پیش معاونت قرآن و عترت تشکل گردید. انتظار جامعه قرآنی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که با توجه به جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر این معاونت و نوپا بودن آن با بهره گیری از نیروهای قرآنی متخصص و با تجربه و مومن به نظام و پیرو ولی فقیه، برنامه های قرآنی کشور از گستره و عمق بیشتری برخوردار شود اما متاسفانه برخی حاشیه سازی ها در دوره جدیدی این معاونت نگران کننده است.

قربانی با بیان این که اینقدر حساسیت این معاونت مهم است که همه کارکنان آن باید با وجهه و شاخصه های قرآنی باشند، گفت: این مساله در زمینه افراد دارای مسئولیت های حساس دارای اهمیت بیشتری است که حتی نباید از افرادی که شبهه در مورد آنها وجود دارد استفاده کرد، چه برسد به افراد علامتدار و شناخته شده در فتنه 88.

رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی گفت: آوردن چنین افرادی باعث مسائل حاشیه ای خواهد شد که ماموریت های اصلی معاونت را به حاشیه خواهد می برد.

وی با انتقاد از عملکرد معاون قرآنی وزیر ارشاد، بیان داشت: در طی این مدت کار قابل دفاعی در حد معاونت از سوی حجت الاسلام حشمتی مشاهده نشده است، عملکرد ایشان در حد موسسه و معاونت قرآنی است.

قربانی در ادامه گفت: اکنون ما از لحاظ قانونی مشکل خاصی نداریم، منشور توسعه قرآنی و نهادها و موسسات مختلف قرآنی داریم که می تواند پشتیبانی کننده فعالیت های این معاونت باشد به شرطی که خود معاونت به دنبال حاشیه سازی نباشد.

رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: قصد ما تخریب معاون قرآنی نیست، ما به دنبال یاری و نقد سازنده این معاونت هستیم و جهت حمایت از فعالیت های سازنده معاونت آماده هستیم به شرط این که بر اساس اصول نظام و ارزش های دفاع مقدس پیش برود؛ هر جایی که حس شود از خط قرمز نظام تخطی شود، دلسوزانه اعلام می کنیم امیدواریم غفلت و اشتباه باعث بروز چنین مسائلی باشد

رحیم قربانی در انتها با بیان این که امیدواریم فرد مساله دار معاونت قرآنی، به سرعت برکنار شود بیان داشت: در صورتی که این مساله ادامه دار باشد، دانشجویان بسیجی به تکلیف انقلابی خود عمل می کنند.

ارسال نظر: