رئیس کل دادگستری فارس: سلامت دستگاه قضایی و ارتقاء آن در برنامه است

کدخبر: 932575

القاصی افزود: از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خصوص آزادسازی اطراف حرم شاهچراغ(ع) در راستای طرح توسعه حرم تشکر می‌کنیم/ برخی سازمان‌ها به وظایف خود در راستای این طرح توسعه عمل نکردند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی القاصی مهر در دیدار با آیت‌الله ایمانی گفت: دستگاه قضایی استان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی اجراکننده راهبردهای و منویات مقام معظم رهبری است و همواره نیازمند حمایت نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با بیان اینکه در طول سه سال حضور خود در استان فارس همواره با بهره‌گیری از رهنمودهای روحانیت معزز به‌خصوص آیت‌الله ایمانی و همکاری و تلاش مجدانه همکاران قضایی و اداری موفق به ارتقاء امنیت استان شده‌ایم، افزود: برخورد با ناامنی‌ها و ارتقاء بیش از پیش امنیت در استان یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره جدید است؛ همچنان که در گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده احکام خوبی صادر و با اجرای آن در ملاء عام احساس امنیت ارتقاء یافت. سلامت دستگاه قضایی و ارتقاء آن از برنامه‌های ویژه دادگستری استان است؛ چراکه سلامت دستگاه قضایی تضمین‌کننده سلامت سایر دستگاه‌ها و نهادهاست. اقدامات خوب انجام شده در بحث پیشگیری از وقوع جرائم را با قدرت بیشتر ادامه می‌دهیم.

رئیس کل دادگستری فارس با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان در خصوص آزادسازی اطراف حرم احمدبن موسی(ع) در راستای طرح توسعه حرم مطهر افزود: متأسفانه با وجود مصوبات مشترک دستگاه‌های ذی‌ربط برخی ادارات و سازمان‌ها به وظایف خود در این خصوص عمل نکردند و این امر باعث شد این منازل به محلی برای تجمع معتادان و ایجاد مفسده‌های بسیاری تبدیل شود.

ارسال نظر: