وزیر سابق ارشاد: ایران به کانون بیداری اسلامی تبدیل شده است

کدخبر: 934046

حسینی در اردبیل گفت: نخست وزیر انگلیس خود حامی تروریست‌ها است و این کشور با حمایت آمریکا گروه‌هایی همچون داعش را در منطقه ایجاد کرده و حال با تشکیل ائتلاف در پی نابودی آنها هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سید محمد حسینی در یادواره شهدای هنرمند اردبیل گفت: حفظ روحیه بسیجی نیاز امروز کشور است. دشمنان از روحیه بسیجی ما همچنان در واهمه و هراس هستند. باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کنیم. رژیم صهیونیستی در حمله به غزه زمین‌گیر شد. نخست وزیر انگلیس خود حامی تروریسم است و این کشور با حمایت آمریکا گروه‌های تروریستی از جمله داعش را در منطقه ایجاد کرد و حال در پی نابوی آنها است. این افراد ائتلاف علیه این گروهک‌ها تشکیل داده‌اند. این کشور نمی‌تواند برای ما تعیین و تکلیف کند. ایران قدرت برتر در خاورمیانه است.

وی با اشاره به بروز جنگ در کشورهای یمن، سوریه، عراق و همچنین غزه گفت: این کشورها با الگوبرداری از گذشت و ایثار رزمندگان اسلامی ایران ضربه شدید به دشمنان اسلام از جمله آمریکا و انگلیس وارد کردند.

حسینی افزود: ایران به کانون بیداری اسلامی تبدیل شده است. شهدا برای رسیدن به رضوان و رضای الهی از جان و مال خود گذشتند و پیروزی انقلاب را رقم زدند. تمام کشورها حساب ویژه‌ای برای ایران باز کرده‌اند.

ارسال نظر: