حمزه‌زاده: فروشگاه ترنجستان بهشت نقطه امید علاقه‌مندان جبهه فرهنگی انقلاب می‌شود

کدخبر: 934370

رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با «نسیم» با بیان این مطلب گفت: قطعا هر ویترین و فروشگاهی که به جمع کتابفروشی‌های شهر تهران اضافه شود، خدمتی به حوزه نشر است

محمد حمزه‌زاده رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با «نسیم» ا اشاره به افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی «ترنجستان بهشت» در اواخر مهر گفت: هر ویترین و فروشگاهی که به جمع کتابفروشی‌های شهر تهران اضافه شود، خدمتی به حوزه نشر است؛ اما ترنجستان بهشت به دلیل شیوه انتخاب‌گری محصولات و نرم‌افزار اداره فروشگاه که مبتنی بر انتخاب کتاب‌های مفید و مناسب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، یکی از کاملترین و بزرگترین ویترین‌های این آثار و محصولات فرهنگی را در پایتخت ایجاد می‌کند.

وی افزود: ترنجستان بهشت می‌تواند نقطه امیدی برای علاقه‌مندان به آثار این حوزه و مکان و محلی جدی برای رفت و آمد خانواده‌ها و کتابخوان‌‌ها باشد.

عضو هیات مدیره شرکت ترنج با بیان اینکه ترنجستان بهشت فروشگاهی کاملا به‌روز است، اظهار داشت: این فروشگاه چه از حیث اجرا و طراحی و چه از نظر چیدمان، چینش قفسه‌ها، تقسیم‌بندی حوزه‌ها و... . فروشگاه به روزی به شمار می رود، همچنین بخش کودکان این فروشگاه‌ نیز بسیار کامل است.

رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ترنجستان بهشت این قابلیت را دارد که برای مدت طولانی مشتری را در خودش حفظ کند و هر چقدر مشتری بیشتر در یک کتابفروشی بماند، هم امکان انتخاب محصولات بیشتر می‌شود و هم امکان ارائه فعالیت‌های ترویجی توسط کارشناسان افزایش می‌یابد.

گفتنی است، ترنجستان بهشت که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در کشور است 24 مهر ماه افتتاح می‌شود.

ارسال نظر: