استاندار اردبیل از پروژه آبرسانی عمران‌آباد اصلاندوز بازدید کرد

کدخبر: 937711

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی اردبیل در این بازدید گفت: با تکمیل این پروژه ۵۲ روستا و ۱۵ قشلاق از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شود/ این پروژه حدود ۴۰ لیتر آب در ثانیه به مصرف‌کنندگان تحویل می‌دهد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جریان این بازدید گفت: شش میلیارد تومان اعتبار لازم است تا این پروژه به اتمام برسد که سه میلیارد و 500 میلیون تومان آن توسط فرمانداری تأمین شده که امیدواریم دو میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر را تأمین کنیم. یکی از مشکلات آب و شرب مناطق روستایی این است که روستائیان با نحوه مصرف آب آشامیدنی به طور کامل آشنایی ندارند و باید مصرف آب در مناطق روستایی تصحیح شود. پروژه آبرسانی به 85 هزار هکتار اراضی منطقه بزرگترین پروژه‌ای است که دولت تدبیر و امید به مردم این منطقه داده است.

محسن قنبری، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در بازدید از پروژه آبرسانی عمران‌آباد گفت: این پروژه از سال 87 عملیات ساخت آن شروع شده و تاکنون چهار میلیارد و 700 میلیون تومان برای آن هزینه شده است. این پروژه حدود 40 لیتر آب در ثانیه به مصرف‌کنندگان تحویل می‌دهد. این پروژه برای 27 روستا آبرسانی می‌کند که در صورت تکمیل آن 52 روستا و 15 قشلاق از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر: