"احمد علامه دهر" تاجر فرش شد

کدخبر: 938052

احمد علامه دهر، بازیگر در گفتگو با «نسیم»، از ایفای نقش خود در سریال "جاده تباهی" به کارگردانی حسین حقانی در نقش یک تاجرفرش خبر داد و افزود: این سریال اپیزودیک در شهر قم درحال تصویربرداری است که بازیگران آن اکثرا نیز بومی هستند

احمد علامه دهر در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر به ایفای نقش در اپیزود «داستان حامد» از مجموعه «جاده تباهی» به کارگردانی حسین حقانی هستم، این سریال در قم تصویربرداری می شود.

این بازیگر در رابطه با داستان این اپیزود بیان کرد: من در اپیزود «داستان حامد» در نقش یک تاجر فرش به نام آقای صارمی حضور دارم که صاحب یک فرزند پسر است، این پسر که دیپلم ندارد و زبان آلمانی هم بلد نیست در مقابل پدر می ایستد و می خواهد وارد کار تجارت فرش شود که در ادامه سریال شاهد چالش های این پدر و پسر خواهیم بود.

علامه دهر تصریح کرد: تا کنون 24 سکانس از این اپیزود تصویربرداری شده و من در این سریال با بازیگرانی چون عصمت رضا پور، نیما سیاری، فاطمه حسینی و ... همبازی هستم ضمن اینکه بیشتر بازیگران این سریال از هنرمندان قم هستند.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «جاده تباهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین حقانی صرمی در 13 قسمت در حال تولید است. از عوامل سریال تلویزیونی «جاده تباهی» می‌توان به محمد گنجی و حسن محسنی‌خو به عنوان نویسندگان این مجموعه اشاره کرد و داوود رجبی نیز به عنوان مدیر تصویربرداری و رضا بنا یزدی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

ارسال نظر: