تفاهم‌نامه اجرای شش طرح در حرم امامین جوادین منعقد شد

کدخبر: 939116

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت حرم مطهر امامین جوادین در کاظمین قرارداد اجرای شش طرح مرتبط با این حرم را امضاء کردند

به گزارش «نسیم»، براساس این تفاهم نامه که به امضای حسن پلارک و جمال دباغ رسید، اجرای طرح های طلاکاری 4 گلدسته و باب القریش و باب القبله، طراحی و مشارکت در اجرای پروژه صحن صاحب الزمان و همچنین طراحی و اجرای پروژه های صحن امام رضا، دارالضیافه کوچک و بزرگ، درمانگاه و تکمیل پروژه مسقف شرقی و غربی حرم امامین جوادین علیهماالسلام به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شد.

همچنین بلافاصله پس از امضای تفاهمنامه مذکور عملیات اجرایی بازسازی و مطلاکاری خشتهای گلدسته های حرم مطهر نیز از سوی مدیریت صنعتی و هنری ستاد طی مراسمی آغاز شد. مدت اجرای این طرح بیست ماه است که در این مدت بالغ بر شانزده هزار خشت شامل خشت های مقرنس گنبد و گلدانی می باشد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در دیدار با تولیت حرم امامین جوادین در کاظمین با تشریح پروژه های در دست اجرای ستاد در عتبات عالیات از همراهی مسئولین حرمها با این ستاد تشکر کرد. پلارک گفت: علاقمندان اهل بیت در ایران و سراسر جهان مشتاق زیارت اعتاب مقدسه هستند و ایجاد فضای زیارتی مناسب برای ایشان از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است و مردم ایران در این خصوص پیشگام هستند. دکتر جمال دباغ هم ضمن تشکر از اقدامات ستاد در بازسازی حرمهای مطهر، جدیت، پیگیری و تعهد مسئولان، مهندسان و هنرمندان آن را در اجرای پروژه ها ستود.

ارسال نظر: