علی معلم: "کوروش کبیر" همچنان دنبال سرمایه‌گذار است؛ فقط وعده دولتی‌ها را می‌شنویم

کدخبر: 940795

این تهیه‌کننده درباره فیلم جعفری جوزانی به «نسیم»، گفت: هنوز اتفاقی بویژه در مدیریت سینمایی نیفتاده چون نهادهای دولتی فقط وعده می‌دهند/ دنبال سرمایه‌گذارم تا فیلم را در بخش خصوصی تولید کنم

علی معلم که مدتهاست به دنبال تولید پروژه ای سینمایی به نام "کوروش کبیر" است درباره وضعیت تولید این کار به «نسیم» گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و برای تولید به نتیجه نهایی نرسیده ایم. ارگانهای دولتی که بنا بود حمایت کنند هم متاسفانه کار تازه ای انجام نداده اند.

وی درباره عدم حمایت ارگانهای دولتی ادامه داد: متاسفانه ارگانهای دولتی در حرف از حمایت می گویند اما در عمل اتفاقی نمی افتد. به هر حال ارزشمندی به عملی است که صورت می گیرد و نه حرفهایی که فقط میتواند دلخوشی باشد.

این تهیه کننده که آخرین ساخته اش "آل" بود افزود: بلحاظ سیاستگذاری واقعا اتفاق تازه ای در مدیریت سینمایی نیفتاده و درباره پروژه "کوروش کبیر" هم همان سیاست گذشته است که دنبال میشود و شخصا تغییر موضع ندیده ام.

معلم درباره اینکه با این اوصاف بالاخره تکلیف پروژه به کجا خواهد رسید به «نسیم» گفت: همچنان مذاکرات خود را انجام میدهیم بلکه بتوانیم سرمایه گذاری پیدا کنیم و فیلم را در بخش خصوصی به تولید برسانیم.

ارسال نظر: