دبیر جشنواره شعر انقلاب اسلامی: این جشنواره می‌تواند چراغ شعر انقلاب را روشن نگاه دارد

کدخبر: 943980

"داوودی" که طی حکمی از سوی حمزه‌ زاده به عنوان دبیر جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شده، گفت: این جشنواره مانند یک خشت برای ساختن بنای بزرگ این جریان ادبی به کار خود بپردازد

به گزارش «نسیم»، "علی داوودی" مدیر دفتر شعر حوزه هنری طی حکمی از سوی محمد حمزه‌ زاده به عنوان دبیر چهارمین جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شد. داوودی با اشاره به سه دوره گذشته بر این جشنواره در سخنانی اظهار داشت: من باورم این است که با برگزاری یک جشنواره صرف نمی‌توان انتظار داشت تا در جریان شعر انقلاب اسلامی اتفاقی روی دهد اما این جشنواره می‌تواند مانند یک خشت برای ساختن بنای بزرگ این جریان ادبی به کار خود بپردازد.

وی همچنین افزود: جشنواره شعر انقلاب یک گردهم‌آیی ادبی است که می‌تواند چراغ شعر انقلاب را روشن نگاه دارد و موجب گردهم‌آیی شاعران انقلاب در سراسر کشور شود. همین موضوع و گردهم‌آیی است که برای تولید شعر انقلاب انگیزه ایجاد می‌کند و حیات آن را تداوم می‌بخشد.

داوودی همچنین مهمترین ویژگی چهارمین دوره از جشنواره شعر انقلاب را برگزاری آن در خارج از تهران و در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: این مساله که قابلیت‌‌های استانی را برای شکل دهی به این جریان به کار بگیریم بسیار پسندیده است. البته شکل اجرای جشنواره نیز به همین تناسب کمی تغییر خواهد داشت.

ارسال نظر: