کوچک‌زاده: امام (ره) می‌فرمود جنگ ما با آمریکا و اسرائیل نیست، جنگ ما با اسلام آمریکایی است

کدخبر: 944155

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: امام خمینی مدام بر مفاهیمی چون جنگ پابرهنگان با مرفهین بی‌درد و اسلام ناب با اسلام آمریکایی، تاکید می‌کرد؛ نمی‌دانم چرا این عبارات منتشر نمی‌شوند

به گزارش خبرنگار «نسیم» مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در همایش حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی، در دانشگاه تهران با بیان اینکه «من لیاقت حزب‌اللهی بودن و عرضه استکبارستیز بودن را نداشته و ندارم» گفت: به خاطر بزرگترین خطایی که در زندگی سیاسی در سال 76 داشتم صحیفه امام خمینی را 3 بار در طول 2 سال مطالعه کردم.

وی با بیان اینکه امام مدام روی کلماتی چون جنگ فقر و غنا، جنگ پابرهنگان با مرفهین بی‌درد، جنگ مستضعفین با مستکبرین و همین‌طور جنگ اسلام ناب با اسلام آمریکایی، تاکید می‌کرد، گفت: من نمی‌دانم چرا این عبارت توسط موسسه تنظیم و نشر چاپ و منتشر نمی‌شود. امام در سال 66 مدام روی واژه اسلام آمریکایی تاکید می‌کرد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: امام می‌فرمود جنگ ما با عراق، آمریکا، اسرائیل و شیوخ مرتجع خلیج فارس نیست، ایشان فرمودند جنگ ما جنگ فقر و غناست، ما جنگ پابرهنگان با مرفهین بی‌درد است و در یک کلمه جنگ ما با اسلام آمریکایی است.

وی در پایان با توصیه به دانشجویان برای مطالعه بیانات امام خمینی گفت: یک بار حضرت آقا به من گفت این کار که بیانات امام را مطالعه می‌کنید درست ترین کار است. ما باید به این توصیه آقا عمل کنیم و بدانیم که امام فرمودند همه چیز در کار برای خدا تعریف می‌شود. بنده به صراحت می‌گویم اگر جبهه رفتم به خاطر این بود که بزرگان را ببینم.

ارسال نظر: