کاسه‌ساز: سریال فخیم‌زاده نه تعطیل شده و نه مشکلی دارد

کدخبر: 945838

این تهیه‌کننده درباره وضعیت سریال "قورباغه و قناری" به «نسیم»، گفت: از هفته آینده در لوکیشن جدید تصویربرداری را ادامه می‌دهیم؛ مشکلی برای ادامه کار نداریم و وقفه فعلی نیز بخاطر تغییر لوکشین است نه مشکل مالی

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سریال "قورباغه و قناری" به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده به خبرنگار «نسیم»، گفت: قرار است بزودی لوکیشن این سریال پلیسی که در کارخانه ارج کلید خورده را تغییر دهیم.

وی افزود: گویا یکی از بازیگران خبر از توقف سریال بخاطر مشکلات مالی دارد که اصلا چنین چیزی صحیح نیست. مسئولیت اینگونه اظهارات بر عهده خود افراد است.

وی افزود: تنها اتفاقی که رخ داده در جریان ساخت این سریال، جابجایی لوکیشن تصویربرداری است و از هفته آینده هم کار در لوکیشن جدید ادامه پیدا می کند.

سریال طنز و پلیسی "قورباغه و قناری" 14 مردادماه با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در لوکیشن این سریال در جاده مخصوص کرج و کارخانه ارج کلید خورد.

"قورباغه و قناری" تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای با موضوع مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه 1 سیما تولید می‌شود.

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، رامین راستاد، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، مهدی محمودی نژاد، حمید قلی خانی و حکیمه وثاقتی بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

ارسال نظر: