جعفری: انتشار جزئیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد غیرقانونی بود

کدخبر: 947447

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از غرفه «نسیم» در نمایشگاه مطبوعات افزود: موضوع بورسیه‌ها را به قوه قضائیه ارجاع دادیم تا پیگیری حقوقی شود/ این گزارش فردا یا پس فردا در صحن مجلس قرائت می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم» قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در بازدید از غرفه «نسیم» در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: بعد از 24 آبان اگر گزینه وزارت علوم معرفی نشود رئیس جمهور سرپرست این وزارتخانه خواهد بود و ادامه سرپرستی آقای نجفی غیر قانونی است.

وی افزود: کمیته منتخبی در کمیسیون آموزش انتخاب شده است تا یک یار برای همیشه بحث بورسیه ها را بررسی و به آن خاتمه دهد.

جعفری با بیان اینکه در راستای این مساله سرپرست وزارت علوم تاکنون با ما همکاری لازم را نداشته و اطلاعاتی که مجلس خواسته را در اختیار قرار نداده است گفت: چون فکر کرده‌اند که سرپرست هستند و سوالی از آنها نمی شوند هرطور که می‌خواهند رفتار می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش افزود: موضوع بورسیه ها را بر اساس ماده 236 قانون این قضیه را به قوه قضائیه ارجاع دادیم تا پیگیری حقوقی بشود.

وی انتشار جزئیات گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را غیر قانونی دانست و گفت: درصدد هستیم به صورت قانونی با عوامل آن برخورد کنیم.

جعفری همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد فردا یا پس فردا در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به موضوع معرفی نیلی احمدآبادی به مجلس برای وزارت علوم گفت: نیلی‌احمدآبادی قدرت مدیریتی و تجربه کاری مناسب نداشت و دولت آنچنان که باید آز ایشان دفاع نکرد.

وی همچنین افزود: برخورد دوگانه رئیس‌جمهور که در مجلس با حرف های اتوکشیده نمایندگان را نوازش می‌داد و در جمع های عمومی نمایندگان مجلس را تخریب می‌کرد همراه با سخنان مشاور رئیس‌جمهور تیر خلاص را به نیلی احمدآبادی زد.

ارسال نظر: