مدیرمسئول هفته‌نامه نقد حال: تقدیر از این نشریه، نتیجه حضور کیفی در نمایشگاه مطبوعات بود

کدخبر: 949003

نوری‌علا افزود: هدف ما حضور کیفی در نمایشگاه بود/ اولویت نقد حال معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی و رسانه‌ای کرمانشاه بود

غلامرضا نوری‌علا، مدیرمسئول هفته نامه نقد حال در گفتگو با «نسیم» با اشاره به اینکه این هفته نامه به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه، به عنوان نشریه و غرفه برتر استانی در نمایشگاه مطبوعات امسال انتخاب و تقدیر شد، عنوان کرد: امسال در انتخاب غرفه‌های برتر معیارهای کیفی اثر بیشتری داشت و تنها به ظواهر و دکور غرفه‌ها توجه نشد. ما غرفه نقد حال را بر اساس نمادهای تاریخی استان کرمانشاه با تاکید بر حفظ میراث "تکیه معاون الملک" طراحی کردیم.

به گفته وی "هفته نامه نقد حال تنها به معرفی توفیقات خود بسنده نکرد و کوشید تا ظرفیت‌ها و داشته‌های تاریخی، فرهنگی و رسانه‌ای استان کرمانشاه را معرفی و تبیین کند. برنامه‌هایی همچون نشست میرجلال‌الدین کزازی به عنوان استاد سخن پارسی در سالن اصلی نمایشگاه که با استقبال گسترده‌ای روبرو شد از جمله این اقدامات بود. ما حتی تلاش کردیم که پذیرایی از مهمانان هم هدفمند باشد و از سوغاتی‌های کرمانشاه استفاده کنیم.

وی التزام ویژه به رعایت اخلاق و پوشش اسلامی توسط همکاران نقد حال را از دیگر ویژ‌گی‌های این نشریه در نمایشگاه برشمرد و با اشاره به ریخت و پاش برخی رسانه‌ها در نمایشگاه گفت: برخی رسانه‌های بیش از 200، 300 میلیون تومان برای غرفه خود هزینه کردند اما هدف ما حضور کیفی در نمایشگاه بود که به لطف خدا از دید مسئولان هم پوشیده نماند. ما این موفقیت را توفیق جامعه رسانه‌ای استان کرمانشاه می‌دانیم و از همه کسانی که برای حضور شایسته نقد حال در نمایشگاه تلاش کردند، سپاسگزاری می‌کنیم.

ارسال نظر: