معلم بروجردی بر اثر مجروحیت با چاقو درگذشت

کدخبر: 952026

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، با اعلام این خبر گفت: ضارب متواری شده و هم‌اکنون از سوی مراجع انتظامی استان تحت تعقیب است

علی قربانی در گفتگو با «نسیم»، با تشریح حادثه روز گذشته دبیرستان حافظی بروجرد گفت: ماجرا از جایی شروع شد که در ابتدا ساعت 11 صبح خبری رسید که یک دانش‌آموز دبیرستانی (اول دبیرستان) با یک چاقو معلم فیزیک خود را سر کلاس درس مجروح کرده است؛ نام این معلم نیز "محسن خشخاشی" است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، ساعت 10:30 صبح دانش‌آموز ضارب به همراه پدرش برای موجه کردن غیبت او به مدرسه می‌آید. در زمان پیگیری غیبت، پدر دانش‌آموز می‌فهمد که فرزندش در درس فیزیک ضعف دارد؛ زمانی که پدر و دانش‌آموز قصد خارج شدن از مدرسه را داشته‌اند، به یک‌باره تصمیم دانش‌آموز عوض می‌شود و به سر کلاس فیزیک می‌رود .

قربانی افزود: این دانش‌آموز سر کلاس می‌نشیند، معلم فیزیک هم به او می‌گوید که باید برای نشستن سر کلاس از دفتر مدرسه نامه و اجازه بگیرد که در این هنگام دانش‌آموز به یکباره با چاقویی که زیر لباس خود پنهان کرده بود، معلم خود را از ناحیه شاهرگ مصدوم می‌کند و بلافاصله از مدرسه متواری می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در پی این ضربه، معلم مجروح شده و سریعا به بیمارستان منتقل می‌شود، اما از همان ابتدا مرگ مغزی وی مشهود بوده و در نهایت، عصر روز گذشته فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دانش‌آموز متواری است و دستگیر نشده، اما مسئولان انتظامی و قضایی به دنبال پیگیری این ماجرا هستند.

ارسال نظر: