سریال "خانواده آقای پریشان" در برنامه پخش شبکه آموزش قرار گرفت

کدخبر: 952886

"خانواده آقای پریشان" یک سریال ۱۲ قسمتی اپیزودیک است که در هر قسمت ماجراهای جداگانه‌ای را روایت می‌کند و هر شب ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود

به گزارش «نسیم»، مجموعه تلویزیونی "خانواده آقای پریشان" در 12 قسمت از شبکه آموزش به روی آنتن می رود .

در این سریال که تهیه کنندگی آن را امیر قمیشی و هاشم علی اکبری بر عهده دارند، بازیگرانی چون اردلان شجاع کاوه، رابعه اسکویی، امیر غفار منش، مریم معصومی، طناز پاک نژاد و ... به ایفای نقش می پردازند .

"خانواده آقای پریشان" یک سریال 12 قسمتی اپیزودیک است که در هر قسمت ماجراهای جداگانه ای را روایت می کند. موضوع این که با رویکردی آموزشی پخش خواهد شد، سریال زلزله، آسیب ها و راه های مقابله با آن است که در قالب چند داستان مختلف به تصویر کشیده می شود .

این سریال بر اساس طرحی از حسین محب اهری و با مشارکت یک کمپانی غیر ایرانی ( اتحادیه جائیکا ژاپن) ساخته شده. این برای اولین بار است که در شبکه آموزش یک کمپانی غیرایرانی مشارکت می کند. البته سازمان مدیریت و پیشگیری بحران شهر تهران نیز در این سریال مشارکت دارد .

عوامل این مجموعه تلویزیونی نیز عبارتند از: تهیه کنندگان: امیر قمیشی، هاشم علی اکبری، کارگردان هنری: حسین قناعت، کارگردان تلویزیونی: حسین احمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان، منشی صحنه: لادن رحمتی، مدیر تولید: آرش تقوا شعار، مدیر تصویربرداری: امیر قربانخانی، صدابردار: امیر حاتمی، تدوین:حسین احمدی، طراح صحنه: ندا باستان مهر، گریم: محبوبه تاتلری و کامران علی حسینی، عکاس: آریا توسلی .

مجموعه تلویزیونی "خانواده آقای پریشان" هر شب ساعت 20:15 از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

ارسال نظر: